כל מה שצריך לדעת על טיוב מידע

מאגר מידע עסקי

יש לא מעט דברים הכרחיים עבור בעלי עסקים. אחד מהם הוא שירות טיוב נתונים, שהפך להכרחי עבור עסקים מכל סוג. אלא שלא כל אחד יודע לעשות שימוש בטיוב נתונים. למעשה, ההיפך הוא הנכון. חלק גדול מבעלי עסקים חוששים מהתמודדות מול מספרים ונתונים יבשים, סטטיסטיקה ועוד. אלא שעל אף הרתיעה, כל עסק שמכבד את עצמו, חייב לעבוד עם טיוב נתונים. אילו הסיבות לכך:

טעויות מיותרות

לא משנה כמה מאמצים נשקיע, קיים סיכוי סביר שנמצא טעויות, ולעתים לא מעט, במאגר המידע שלנו, הנוגע ללקוחות החברה. טיוב נתונים איכותי יכול למנוע בעיה זו. כדי לשמור על מעגל לקוחות חזק, יש להקפיד על נתונים מדויקים לכל אורך הדרך. מידע איכותי ומדויק שווה לא מעט כסף עבור בעלי עסקים.

טיוב מידע

פגיעה כלכלית, אך לא רק

על פי מחקר שנעשה ע”י גרטנר, נקבע כי ליותר מ-25% מהחברות שנמצאות ברשימת ‘Fortune 100’ בעיות באיכות המידע שלהן, מה שאומר שחברות רבות – יותר מרבע – זקוקות לשירותים של טיוב נתונים כדי להימנע משגיאות מיותרות.

על פי דו”ח של “Data Warehouse Institute”, בעיות באיכות המידע בעסקים השונים גורמות להפסדים של 600 מיליארד דולר בכל שנה. אם זה לא מספיק, המכון קבע כי בנוסף לבזבוז כסף, מידע באיכות נמוכה עלול לגרום לכשלים ועיכובים בפרויקטים שונים של IT.

נגישות