החיוניות של טיוב נתונים לחברות ליסינג והשכרת רכב

כריית מידע (תמונה: Stuart Miles)

חברות רבות במשק כבר הבינו זאת מזמן: טיוב נתונים הוא הכרחי עבור כל עסק. מי שנותר מעט מאחור הן חברות הליסינג, שצברו תאוצה בשנים האחרונות.

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים פרטיים וגם חברות, מעדיפים לרכוש רכב מליסינג. הסיבות לכך שונות ומגוונות ובמקרה הזה, לא ניכנס לעובי הקורה. במאמר זה נדבר על היתרונות הגדולים של טיוב נתונים עבור חברות ליסינג והשכרת רכב.

הרי יש אנשים שמעדיפים מכוניות סופר מיני, ויש כאלו שמעדיפים ג’יפ. יש את אלו שלא מוכנים להתפשר, ורוצים רק רכב חדש עם 0 קילומטר ואת אלו שמעדיפים רכב שעבר כברת דרך בכבישי ישראל.

כריית מידע (תמונה: Stuart Miles)

אבל איך חברת הליסינג/השכרת הרכבים יודעת להתאים את עצמה לכל לקוח באופן ספציפי? לאיזה לקוח שולחים מבצעים הנוגעים לג’יפים בניוזלטר, ואת איזה לקוח מעדכנים על הזדמנויות בתחום הסופר-מיני? כאן נכנס לתמונה הנושא של טיוב נתונים – שהוא הכרחי עבור כל עסק בכלל, ועסקים של מכוניות בפרט.

בעזרת טיוב נתונים, תשמרו על מאגר מידע אמין ומעודכן, שעשוי להישמר לשנים ארוכות, ובכך לשרת אתכם ולחסוך לא מעט כסף לחברה שלכם לאורך זמן רב.

היתרונות הבולטים של טיוב נתונים לחברות ליסינג והשכרת רכב

  • פרטי תשלום: כשזה מגיע לרכישת רכב מחברה גדולה, בעיקר חברת ליסינג, לקוחות רבים מעדיפים לבצע את העסקה בכרטיס אשראי ובתשלומים. אלא שבלא מעט מקרים, כרטיס האשראי פג לפני שמסתיימת העסקה. בעזרת טיוב נתונים, ניתן לבצע התראות בנושא, כדי שלא להגיע למצב שבו כרטיס אשראי פג והתשלום לא עובר.
  • סדר, ארגון וחיסכון בזמן: במהלך פגישה עם לקוחות, הדבר שאולי הכי ירשים אותם הוא מידע הנוגע אליהם. ככל שתדעו יותר עליהם, כך תרשימו אותם יותר (כמו למשל דגמים אהובים שרכשו בעבר וכו’). בעזרת מערכת לכריית מידע, לא תצטרכו לעשות שום דבר – המערכת היא זו שתביא את המידע אליכם.
  • גידול קצב מכירות: בעזרת מערכת לטיוב נתונים, ניתן לדעת באילו חודשים בדיוק קצב המכירות עולה, ועל ידי כך להתאים מבצעים ללקוחות.
נגישות