החשיבות של דיוור אלקטרוני לבעלי עסקים

עד לפני שנים לא רבות, הדרך העיקרית שבה בעלי עסקים היו יוצרים קשר עם לקוחותיהם הייתה דרך עלונים בתיבת הדואר. כך הם היו מעדכנים לקוחות ותיקים וחדשים על שינויים בעסק, מבצעים שונים ומוצרים חדשים.

אלא שכמו בתחומים רבים, גם כאן הטכנולוגיה והקדמה עשו את שלהן, ועלונים בתיבות הדואר הפכו לחלק מההיסטוריה. אז איך בעלי עסקים שומרים על קשר או יוצרים קשר עם לקוחותיהם? כאן נכנס לתמונה דיוור באמצעות מיילים.

email-824310_640

באמצעות דיוור באמצעות מיילים, ניתן לשמור על קשר ישיר ורציף עם לקוחות החברה. כך, בדומה לעלונים, ניתן לחשוף לקוחות למבצעים חדשים, מוצרים חדשים או שירותים חדשים. בנוסף, כך ניתן לשמור על העסק בתודעת הלקוחות לאורך זמן.

אז איך גורמים לכך שהמיילים שיישלחו ללקוחות יהיו עניינים, ויתאימו בדיוק לאותו לקוח ספציפי, כדי שלא יגיעו בסופו של דבר לדואר הזבל? טיוב נתונים עוזר להגדיר באופן מדויק את קהל היעד, ולהתאים עבורו את המיילים הרצויים.

חשוב לזכור: ללקוחות שלכם יש העדפות שונות, לא כולם אוהבים את אותו המוצר או את אותו המבצע. לכן, חשוב לדעת שמייל תפוצה לא יכול להועיל לכם בשום צורה, אלא להיפך, ולכן חשוב להתאים את המיילים ללקוחות ספציפיים.

היתרונות העיקריים של דיוור אלקטרוני

כבר כתבנו לא מעט על היתרונות של שיטת דיוור זו. אך ישנו יתרון נוסף, חשוב לא פחות, על ידי שימוש בשיטה זו: כל בית עסק יכול לפתוח קמפיין דיוור, כדי להציע ללקוחות מוצר חדש, מבצע מעניין או כל דבר אחר. לאחר מכן ניתן לדעת בדיוק מה אהבו הלקוחות, כמה מהם פתחו את המיילים והתעניינו בהם ועוד.

לכן, חשוב מאוד לבצע טיוב נתונים ראוי, כדי לייצר מאגר מידע שיכלול לקוחות על פי פילוחים, כדי להתאים את המוצר/השירות/המבצע ללקוח ספציפי.

נגישות