כיצד משתמשים בטיוב נתונים כדי לפנות לגיל השלישי?

טיוב נתונים נתפס כתהליך חדשני, של השנים האחרונות, וככזה קשה לעיתים להגיע לקהל יעד מבוגר בגיל השלישי. אחת החברות המפעילות דיור מוגן לגיל השלישי, הצליחה לצלוח את השיטה והגדילה את קהל לקוחותיה בעזרת תהליך יעיל ואיכותי של טיוב נתונים, בליווי מידע בע”מ.

חברה המפעילה דיור מוגן לגיל השלישי ביקשה לפנות לקהל היעד כדי לשווק להם חיים נוחים ומסודרים בבית אבות או דיור מוגן, כפי שנהוג בקרב בני גילם בישראל ובעולם בכלל. עבור אותן חברות ניצב אתגר להגיע לבני הגיל השלישי, כיוון שמדובר באוכלוסייה שאינה נגישה לרוב, וכתוצאה מכך קשה מאוד להעניק להם הצעות מותאמות אישית.

איך מתאימים טיוב נתונים לגיל השלישי?old-people-616718_640

על מנת לבצע תהליך של טיוב נתונים ביעילות יש צורך בראש ובראשונה לבצע פילוח אוכלוסייה באופן מאוד ממוקד, כך תוכל החברה להתאים את קהל הלקוחות הפוטנציאלי ע”פ מיקום גאוגרפי, מגדר, שכבת גיל וכדומה. בנוסף, מידע בע”מ ליוותה את החברה לכל אורך הדרך על מנת , כדי להתאים כל לקוח למכירה פוטנציאלית עסקית. כלומר, אם למשל החברה רוצה להעביר דירה ללקוח שנמצא בעשירון גבוה, בעזרת נתוני הלמ”ס יכולה החברה להתאים מכירה אישית במיוחד עבור הלקוח, וכן לדעת את אופי הדיור המוגן שהלקוח מעוניין בו – כל זה עוד לפני שפנה אל הלקוח באופן אישי.

כל הדרך ללקוח

לאחר התהליך של איסוף הנתונים, חברת הדיור המוגן מקבלת קובץ מעודכן עם הפרטים של כל הלקוחות הפוטנציאליים, וכך הם יודעים כיצד לעשות את הפנייה – האם לשלוח חומר פרסומי לתיבת הדואר האישית או לבצע פנייה יזומה ללקוח.

כאמור, לכל אורך הדרך מידע בע”מ מספקים ליווי והדרכה צמודה לאותן חברות על מאגר הנתונים שנמצא בידם, על מנת שיוכלו לנצל אותו בצורה המיטבית ביותר, להגיע לקהל לקוחות גדול ככל האפשר, ולהגדיל את אחוזי המענה מהלקוחות.

נגישות