כך טיוב נתונים יתרום למועדון הלקוחות שלכם

כל בעל עסק מצליח יודע זאת: גיוס לקוחות חדשים יקר הרבה יותר משימור לקוחות קיימים. אי לכך, מועדוני לקוחות, המציעים ללקוחות שלהם הטבות, מבצעים ועדכונים שונים, הפכו לפופולריים עד מאוד בישראל בשנים האחרונות, בטח כשמדובר על השקעה נכונה בחברה לטווח ארוך.

אלא שכדי לצלוח משימה זו, יש להקפיד שמועדון הלקוחות יהיה איכותי. איך עושים זאת? על ידי מאגר נתונים איכותי.businessman-2606506_640

בעזרת טיוב נתונים מוצלח, ניתן לשמור על מועדון לקוחות מעודכן ואיכותי. הרי הלקוחות שלכם משנים את פרטיהם אחת לכמה זמן, וחשוב מאוד להישאר מעודכנים כדי שהמידע שאותו אתם רוצים להעביר אליהם אכן יגיע ליעדו.

השקעה בטיוב הנתונים, תבטיח שהמידע שנאסף אודות הלקוחות מדויק. בנוסף, ניתן יהיה לעקוב אחר הפעולות של הלקוחות – כמו למשל המבצעים שמושכים את עיניהם, מוצרים מועדפים, ימי הולדת וכו’.

מה אסור לעשות?

נכון, חשוב עד מאוד להשקיע בטיוב נתונים איכותי על מנת לשמור על מועדון לקוחות ברמה גבוהה, אך חשוב לא פחות להיזהר כמו מאש מכמה דברים, שעלולים לטרוף את הקלפים.

מסתבר שעל פי הסטטיסטיקות השונות, מועדוני לקוחות רבים נסגרים בחלוף שנה בלבד, זאת בשל ניהול לא נכון של המועדון. הסיבות לכך שונות מגוונות:

  • הנתונים שנאספים מהלקוחות הם ברמה נמוכה מאוד
  • הלקוח מתבקש לבצע פעולות מסובכות, שמונעות ממנו להמשיך את ההתקשרות עם המועדון
  • שליחת מידע ללקוחות שאינם רלוונטיים

לסיום, חשוב לזכור שהשוק בישראל תחרותי מאוד, כשבשנים האחרונות התנודה של לקוחות מחברה אחת לשנייה גדלה בצורה משמעותית. לכן, חשוב עד מאוד להשקיע במועדון הלקוחות שלכם, כדי שהלקוחות יישארו אתכם ולא יפזלו למתחרה.

נגישות