להרחיב את מעגל הלקוחות בעזרת מחקר מידע

Closeup of two smiling middle-aged business men shaking hands and greeting each other in conference room with whiteboard in background

זה הרי ידוע: הדבר החשוב ביותר עבור עסק הם הלקוחות שלו – הלקוחות הקיימים והחדשים. בדרך כלל, עסק מצליח משתי סיבות עיקריות: הלקוחות הקיימים מרוצים מהשירות שמוענק להם ובוחרים להישאר עם החברה לאורך שנים ארוכות, ובנוסף מגייסת החברה לקוחות חדשים באופן קבוע.

לכן, כל חברה שמכבדת את עצמה משקיעה זמן רב ולא מעט משאבים בנושא הלקוחות – שימור וגיוס. בחברות הגדולות בארץ ובעולם ניתן למצוא מחלקות שלמות האמונות אך ורק על לקוחות, חלק מהעובדים על גיוס לקוחות חדשים וחלק מהעובדים על שימור לקוחות – נושא לא פחות חשוב.Smiling young couple shaking hands with an insurance agent or investment adviser

אלא שכדי להגיע ללקוחות חדשים, על כל חברה לבצע מחקר מידע לפני כן. שירות של מחקר מידע מאפשר למעשה להגדיל את קהל הלקוחות באופן משמעותי, על ידי חקר מידע של הלקוחות הקיימים.

כך זה עובד: בעזרת חקר מידע, מנתחים אנשי החברה את התנהגותם של הלקוחות הקיימים, ובדרך זו מאתרים אנשי החברה האמונים על גיוס, לקוחות חדשים לחברה.

מהו מחקר מידע?

עסקים מצליחים הם עסקים המחזיקים במאגרי מידע. אלו מספקים באופן שוטף נתונים שונים על הלקוחות, כמו מוצרים מועדפים, הרגלי קנייה ועוד. כך יכולה החברה לדלות מידע על הלקוחות ולפעול כדי לרצות אותם בצורה הטובה ביותר.

מאגרי נתונים ומידע מועילים אף יותר כשמדובר בלקוחות חדשים. כפי שכבר ציינו, מאגרי מחקר מידע “חוקרים” למעשה את התנהגות הלקוחות הקיימים, ובדרך זו מאפשרים לחברה לאתר לקוחות חדשים, אשר מזכירים בדפוסי ההתנהגות שלהם את הלקוחות הוותיקים.

אלא שכשמדובר במחקר מידע, נדרשת חברה מקצועית אשר יודעת בדיוק מה היא עושה. בעבר רבים נטו לחשוב כי מספיק אדם אחד כדי לנתח את כל הנתונים הקשורים ללקוחות החברה, אך לא כך הדבר. לכן, אם גם אתם זקוקים לשירות של מחקר מידע ו/או טיוב נתונים, פנו אל מידע בע”מ.

נגישות