איכות הנתונים – איך להחזיר לקוחות אבודים

טיוב מידע לצורכי שיווק

תמונה: nokhoog_buchachon

כיום, כל ארגון או חברה כבר מבינים ויודעים מהי חשיבות איכות הנתונים בעבודה. אם לא דיי בכך שנתונים שגויים מובילים להפסדים רבים בזמן עבודה ובאיתור לקוחות, איכות המידע שאינו מאורגן, עשויה להוביל לקריסת החברה בטווח הרחוק. טיוב איכות הנתונים הוא הטיפול היעיל והמשתלם ביותר לכל חברה במצב כזה.

אחד הסודות השמורים ביותר בכל חברה ובכל ארגון הם כמובן מעגל הלקוחות שלהם. אם לא דיי בשמירת המידע הפנים ארגוני בתוך החברה, עליהם לשמור גם על איכות הנתונים על מנת ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאלים ולחזור אל לקוחות קיימים לצורך מתן שירות או אספקת מוצר כלשהו.

איך חברות פוגעות באיכות הנתונים שלהם מבלי לדעת אפילו ?

הטעות הנפוצה ביותר של חברות, ארגונים ובעלי עסקים היא הזנת מידע שגוי או אי עדכון מאגרי מידע ישנים. כך או כך מדובר בהפסד כסף רב, אובדן של לקוחות קיימים וערוץ תקשורתי המזרים כספים לארגון בדרך קבע.

לכן, אם הבנתם כי מאגרי המידע שלכם אינם מעודכנים וכי ישנם עדכונים ותיקונים רבים שלא הספקתם לבצע, תוכלו להיעזר בחברה מקצועית המספקת שירותי טיוב נתונים לחברות, ארגונים ובעלי עסקים.

אם איכות הנתונים באמת חשובה לכם, אין כל סיבה שתמשיכו לזרוק כסף על הרצפה. בצעו טיוב נתונים נכון, שמרו על הנתונים שלכם ועדכנו את המידע של לקוחות החברה לטובתכם ולטובת החברה או הארגון העומדים ברשותכם.

נגישות