הדרך הנכונה לבצע מחקר מידע לעסק שלכם

בשנים האחרונות המודעות למאגר מידע עסקי איכותי עלתה. יותר ויותר בעלי עסקים כבר הבינו, שמאגר מידע טוב יכול להוות את הבסיס לעסק מצליח.

מאגרי מידע מספקים לבעלי עסקים פרטים חיוניים על הלקוחות שלהם, כמו למשל הרגלי הקנייה שלהם, המוצרים המועדפים עליהם, אילו הנחות מדברות אליהם וכן פרטים אישיים, כמו טלפון, כתובת ועוד.

אלא שכדי להחזיק במאגר מידע מצליח, יש לערוך מחקר מידע כמו שצריך. אז איך מבצעים מחקר מידע בצורה טובה, שתמנף את העסק שלכם?

computer-man-music-woman-skyline-city-979361-pxhere.com

ראשית, כדאי לדעת שמחקר מידע איכותי לא יכול להתבצע על ידי אדם בודד, אלא בעזרת חברה המספקת שירותים מסוג זה. בעזרת מחקר מידע, לא רק שניתן לשמור על הלקוחות הקיימים, אלא לצרף לקוחות חדשים, עם טוויסט קטן.

לא מדובר על לקוחות “חדשים רגילים”, אלא על לקוחות אשר “דומים” ללקוחות הקיימים שלכם. זאת אומרת, שבעזרת מחקר מידע ניתן לאתר לקוחות עם העדפות דומות ללקוחות שלכם, ובכך להגדיל את מעל הלקוחות שלכם בלקוחות איכותיים וחשובים עבור העסק שלכם.

אלא שלא כדאי לעצור כאן. מאגר מידע איכותי הינו מאגר מידע שמתעדכן באופן קבוע. הלקוחות שלכם לא דורכים במקום, מכל הבחינות – הם משנים כתובת מגורים, טלפון, סטטוס ולעתים גם העדפות הקשורות למוצרים שלכם.

לכן, חשוב תמיד להיות עם אצבע על הדופק כשזה מגיע למאגרי מידע, ולהקפיד לעדכן אותו אחת לכמה חודשים לפחות, בין אם בחרתם לעשות זאת בעצמכם או בין אם בחרתם לפנות לחברה חיצונית שתספק את השירות בשבילכם.

נגישות