החשיבות של טיוב מידע לחברות

אחד הדברים החשובים ביותר עבור החברות הגדולות במשק כיום הינו מאגר טיוב נתונים. בעזרת מאגר טיוב נתונים ניתן להחזיק במידע רב על הלקוחות השונים, ולעשות בכך שימוש לצרכים שונים.

אלא שלא כל החברות מבינות את החשיבות של טיוב נתונים, וחלק גדול מהן לא משקיעות בהן מספיק. הרי ברור לכולם שלא ניתן להגיע ל-100 אחוזי דיוק בכל הקשור לפרטים של הלקוחות הרשומים אצלנו, אך בהחלט ניתן להגיע למספרים מרשימים על ידי ביצוע ראוי של טיוב נתונים.

אנשים הרי לא מתגוררים במקום אחד כל חייהם. לעתים הם משנים את מספר הטלפון שלהם או אפילו את שם המשפחה. הדבר למעשה גורם שמאגרים שונים מאבדים כוחם בשל שינויים אלו. ככל שעובר הזמן, הם מאבדים מאמינותם.

הפתרון לכך הוא טיוב מידע אחת לכמה זמן – פעולה שהחברות הגדולות לא מוותרות עליה, שכן הן מבינות את החשיבות הגדולה של מאגרי מידע איכותיים ומדויקים. כפי שאותן חברות דואגות לשימור לקוחות, גיוס לקוחות חדשים או שיפור השירות, הן דואגות גם לטיוב מידע אחת לכמה זמן.

זה עובד כך: אנשי החברה מחייגים ללקוחות השונים הנמצאים במאגרי המידע ומאמתים את הנתונים שלהם (מקום מגורים, סטטוס משפחתי, גיל, מספר טלפון ועוד).

איך ניתן להשתמש בטיוב נתונים בתור אסטרטגיה?

טיוב נתונים מונע בעקיפין נטישת לקוחות, זאת בעקבות העובדה שבעזרת שירות זה ניתן להתאים בדיוק את שירותי החברה לכל אחד מהלקוחות. למעשה, לאימות הנתונים בקרב הלקוחות שני יתרונות גדולים: הראשון – שיפור מאגר המידע, השני – היחס האישי לו זוכה הלקוח שמקבל שיחות לעתים קרובות מאותה חברה.binary-2231954_640

החברות המובילות במשק הישראלי, בתחומי הבנקאות, הביטוח וההשקעות והתקשורת, נמנות על לקוחותיה של מידע בע”מ, וכן גם חברות קטנות יותר. הפעילויות שעשתה מידע בע”מ בחברות אלו, בתחום טיוב מידע, תרמה רבות לניהול השוטף בהן ולאיכות טיוב הנתונים ומאגרי המידע שלהן.

מעוניינים לשמוע גם אתם על טיוב נתונים שישפר את איכות המידע בארגון שלכם? צרו איתנו קשר.

נגישות