החשיבות של מאגרי מידע עסקיים

בשנים האחרונות זכו בעלי עסקים שונים לפריבילגיה שלא הייתה קיימת בעבר – שימוש במאגרי נתונים, כדי למנף את העסק.

אם בעבר בעלי עסקים היו מקיזים דם כדי לדלות מידע על לקוחותיהם, היום הדבר פשוט בהרבה.

בעזרת מאגרי מידע עסקיים, יכולים בעלי העסקים השונים להגיע בדיוק ללקוחות המתאימים להם על ידי שימוש בטיוב נתונים. לדוגמה, בעל חנות למוצרי תינוקות המעוניין להגיע רק לקהל של אמהות צעירות.

מהו מאגר מידע עסקי?

מהו בכלל מאגר מידע עסקי? מדובר למעשה במאגר נתונים, המאגד בתוכו מידע רב, למשל נתונים שונים על לקוחות, כמו תחביבים, מקום מגורים ועוד, דבר המקל על בעלי עסקים שיודעים בדיוק למי לייעד את מוצריהם השונים.

אלא שמאגר מידע צריך לתחזק. תחביבים של אנשים משתנים וכך גם מקום מגוריהם. לכן, בעלי מאגרי מידע מובילים נוהגים לעדכן אותם באופן שוטף על ידי שיחות טלפון עם הלקוחות הנמצאים במאגרי הנתונים.

יתרון נוסף של מאגר מידע הוא ערכו הרב. לא הרבה יודעים זאת, אך ניתן לייצר מאגר מידע מבלי להתכוון לכך בכלל. לדוגמה, חברה המתעסקת בבניית אתרים לעסקים פרטיים.

מאגר מידע – מתחת לאף

eye-232316_640

חברה שכזו בנה אינספור אתרים לחברות שונות, כשבחלק גדול טפסים ליצירת קשר. על ידי מילוי הטופס, הגולשים למעשה נכנסים למאגרי המידע של אותה חברה לבניית אתרים. לאחר תקופה מסוימת, לאותה חברה מאגר נתונים גדול למדי, לעתים מבלי שהיא יודעת על כך. מאגרים אלו שווים לא מעט כסף.

על אף זאת, כדאי לדעת כי לא כל אחד יכול לבנות לעצמו מאגר נתונים. לכן, אם הנושא מעניין אתכם והחלטתם לפתוח לעצמכם מאגר מידע (הרי עדיף להתחיל מאוחר מאשר לעולם לא), כדאי לפנות לחברה המתמחה בתחום, כדי שתדריך אתכם לאורך כל התהליך ותעזור לכם להקים מאגר מידע משלכם.

הזמן האידיאלי לביצוע ההליך

מתי הכי נכון להתחיל? ובכן, תשובה חד משמעית לשאלה זו אין. לכל עסק המטרות שלו. ישנם עסקים הזקוקים לפעולות טיוב לעתים קרובות וכאלו אשר עושים זאת אחת לשנה במקרה הטוב. מאגר מידע וטיוב נתונים הינם חשובים מאוד עבור עסקים ולכן כדאי להתחיל, גם אם לא מדובר על חברת ענק.

נגישות