השבחת נתונים במאגר הלקוחות

שירותי השבחת נתונים במאגרי הלקוחות נועדו לספק תובנות מתקדמות אודות לקוחות החברה. טיוב נתונים ומידע על לקוחות הינו הליך בעל חשיבות גבוהה במיוחד עבור חברות, ארגונים ובעלי עסקים. שגיאות טכניות במילוי פרטי כרטיס הלקוח עשוי להוביל לשירות לקוחות ברמה ירודה ואף במחיר של הפסד הלקוח עבור חברות מתחרות. כמו כן, טיוב מידע ונתונים של כלל לקוחות החברה משפיע על אחוזי סגירת עסקאות ולכן יש להקפיד כי כל הנתונים של הלקוחות הכתובים בבסיס הנתונים אכן עדכניים.

טיוב מאגרי מידע לשיפור והתייעלות העבודה בעסק

עדכון בסיסי נתונים ומאגרי מידע מאפשר לכל מנכ”ל או מנהל בכיר, לקבל את התמונה המלאה ולהבין מה באמת רוצים לקוחות החברה, איך הם רוצים ואף לספק נתונים מרשימים אודות השירותים והמוצרים הנמכרים ביותר, לפי התפלגות של ימים ושעות בשבוע. אין ספק כי מידע כזה הוא יקר עבור כל עסק ומשמש כנכס אמיתי של אינפורמציה רלוונטית ועדכנית יותר.

מחקר צרכנים – הדבר האמיתי

תארו לכם שהייתם יכולים לקבל מקום של כבוד אל תוך מוחו של הלקוח שלכם. אלו שאלות היו לו? מה היו הבעיות שלו? איך הוא רואה את העסק שלכם והאם הוא מוכן להמשיך ולקנות דווקא מכם? יש אנשים שהיו מוכנים לשלם לא מעט כסף כדי לדעת מהן הנקודות לשיפור ומהן הנקודות לשימור בחברה. מידע בע”מ מספקת שירותי טיוב נתונים, מחקר צרכנים וטיוב מאגרי מידע. שירותי החברה נועדו לאפשר לכל מנהל חברה, ארגון או עסק, לחסוך הרבה יותר זמן וכסף, וזאת בעיקר על ידי תובנות הלקוח ומחקר צרכנים שנעשה על ידי החברה.

 

טיוב מידע שעובד טוב יותר בשבילך

מה כולל סל שירותי החברה לטיוב נתונים?

  • תיקון שגיאות טכניות במאגרי מידע
  • בדיקת ניהול מלאי עבור מנהלי מפעלים וחנויות גדולות
  • חברת טיוב הנתונים תאפשר לכם  להשתמש במידע אודות הרגלי הצריכה של מעגל הלקוחות שלכם.
  • עדכון פרטים ומידע טכני של הלקוחות (שם, מין, טלפון, מקום מגורים)
נגישות