טיוב נתונים וחוק הספאם

טיוב נתונים וחוק הספאם

טיוב נתונים וחוק הספאם

עד לפני מספר שנים, מאגרי מידע ובסיסי נתונים לא תמיד הושגו בדרכים כשרות. החברות היו מוסיפות את הלקוח למאגר הנתונים מבלי לקבל את אישורו המפורש על כך. כיום, הדבר אסור על פי חוק הספאם. בעבר היו נוהגים גם לשלוח הודעות דוא”ל אל תיבות מייל המשתמשים ללא כל אישור על הצטרפותו לרשימת התפוצה. יותר ויותר הודעות ספאם שיווקיות היו מוצאות את דרכן אל המייל הפרטי שלו וללא כל דרך רשמית בה יוכל להסיר את עצמו מהרשימה. הרי שהיום, גם כאן, המצב שונה לחלוטין בעקבות חקיקת חוק הספאם.

 

טיוב נתונים וחוק הספאם

טיוב נתונים וחוק הספאם – לא מה שחשבתם

טיוב נתונים ומועדוני לקוחות

 

מועדון לקוחות הוא ללא ספק פתרון יצירתי להגדלת מאגר הנתונים וזאת על מנת שיוכלו לשפר את תהליך טיוב הנתונים בחברה.

 

איך זה עובד?

החברה מציעה ללקוח להצטרף למועדון הלקוחות בתמורה להצעה מפתה, כגון מבצעים והנחות בתמורה להזנת הפרטים האישיים שלו, הכוללים בדר”כ שם מלא, גיל, טלפון, כתובת, מייל וכו’. לאחר קבלת פרטי הלקוח, החברה תצרף אותו אל מאגר הנתונים שלה למטרות טיוב מידע ושיווק מידע פרסומי בהתאם לפרופיל הלקוח.

 

בנוסף, תוכל החברה לעקוב אחר רכישותיו ואף להציע לו הנחות ומבצעים. מקרים נוספים בהם החברה תבצע שימוש במאגרי המידע: פרסום ממוקד ללקוחות העומדים במספר קריטריונים מסוימים, כגון טווח גילאים, אזור מגורים וכו’. זאת ועוד, על מנת לשפר את אחוזי המכירה של מוצרי ושירותי החברה.

 

אפשרות נוספת לשימוש בנתונים ובמאגרי המידע של החברה היא ביצוע שיחות טלפון יזומות אל חברי המועדון כדי לקבל משוב אודות השירותים והמוצרים השונים שמשווקת החברה. כמו כן, קבלת משוב אודות השירות לצורך שיפור איכות השירות אך לא פחות גם לספק ללקוח את התחושה שיש בחברה מי שמקשיב לו וחשובה לו דעתו.

נגישות