איך מאגר נתונים יכול לקדם חברות נדל”ן?

כשמדובר בהשקעה בנדל”ן או לחלופין, בקניית בית למגורים, המושג “ידע שווה כוח” הוא משמעותי ביותר גם עבור חברות הנדל”ן, שכן טיוב נתונים על לקוחות החברה יכול להביא להשקעות נוספות של הלקוח בנדל”ן ובנכסים נוספים שהחברה מציעה. 

בתחום הנדל”ן, טיוב הנתונים הוא חשוב מאין כמותו, שכן ברגע שלחברת נדל”ן יש מאגר נתונים אחיד עם כל פרטי הלקוחות שלה היא יכולה להבטיח דרכם רכישה חוזרת של נכס נדל”ני נוסף וכך לא רק לשמור על לקוחותיה אלא גם להגדיל את המוניטין שלה בשוק הנדל”ן.
יש פה מצב של win-win – חברת הנדל”ן משמרת את לקוחותיה הקיימים ומגדילה את מאגר הלקוחות הפוטנציאליים, והמשקיע מצידו זוכה לשירות מקצועי ואמין, נהנה מחוויית השירות ומשקיע את כספו בנכס מניב עם חברה שמוכרת לו והוא סומך עליה.insurance-1987868_640

מאגר הנתונים צריך להכיל שני אלמנטים מאוד חשובים

מצד אחד, החברה צריכה לספק ללקוח את כל הנתונים המדויקים על רמת המחירים באזור המבוקש, פרויקטים שעתידים להתקיים, קרקעות למכירה והשכרה, תשואה על הנכס וכן את כל המידע הנחוץ כדי לאפשר לרוכש לקבל את כל המידע החשוב בנוגע לקנייה המבוקשת. ומצד שני, להחזיק בכל הנתונים והפרטים אודות הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלו כדי לשווק ללקוח את הנכס המתאים במיוחד עבורו. כך למשל, עם מאגר נתונים אחיד תוכל החברה ליצור קשר עם זוגות צעירים המחפשים לרכוש בית ולהציע להם את הנכס המתאים להם ביותר.

טיוב נתונים בנדל”ן הוא חלק מאסטרטגיית שיווק חשובה והכרחית עבור החברה שמבקשת להגדיל את המוניטין שלה בקרב לקוחות ולהפוך לשם דבר בתחום זה. אחרי הכל, מדובר בתחום תחרותי מאוד, ושיווק החברה הוא צעד חשוב מאוד. לכן, חברת נדל”ן שרוצה להבטיח שלקוחותיה יישארו לצידה וימשיכו לרכוש ולהשקיע בנדל”ן חייבת להחזיק במאגר נתונים אחיד, יעיל ומתקדם אודות כל הלקוחות – הקיימים והפוטנציאליים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נגישות