אילו חברות במשק זקוקות לטיוב נתונים?

כך היו שולפים נתונים פעם, למה לא להיות יעילים גם היום?

כך היו שולפים נתונים פעם, למה לא להיות יעילים גם היום?

כל ארגון המנהל לקוחות, מנהל מאגר מידע עסקי המהווה את הבסיס העיקרי של העסק. הארגונים והחברות במשק מעוניינות למצות את הפוטנציאל הקיים במאגר הנתונים העסקי המצוי בידם כדי לשמר את לקוחותיהם, וכדי למשוך אליהם חדשים. 

הפתרון למצב זה, הוא כמובן טיוב נתונים יעיל. במילים אחרות, איחוד כל מאגרי הנתונים הקיימים בחברה והעשרתם, כדי שהחברה תוכל להפיק את המיטב ממאגרי הנתונים הנמצאים בידה, והלקוחות יוכלו ליהנות משירות יעיל ומקצועי. טיוב נתונים עשוי להביא לשינוי בהתנהלות מול הלקוחות ובאסטרטגיית שימור הלקוחות של החברה. המאפיין העיקרי שחוזר על עצמו בכל ארגון בהקשר של טיוב מידע, הוא פרטי התקשרות מדויקים. הדבר נכון בכל ארגון, קטן כגדול ובהתנהלות השוטפת מול הלקוחות.

אילו גופים משתמשים בטיוב נתונים?

  • חברות ביטוח – חברות אלה יכולות להפיק המון מידע על הלקוחות בעזרת טיוב נתונים. כך למשל, הן יוכלו לדעת מה ההיסטוריה הרפואית של המבוטח, להתאים חבילות ביטוח חדשות או לעדכן חבילות ביטוח חדשות, לקבל מידע מקופת החולים של המבוטח וכדומה.
  • בנקים – באמצעות טיוב נתונים יוכלו הבנקים להתעדכן בשינוי סטטוס של הלקוח ובהיסטוריה הפיננסית של הלקוח, וכך להתאים לו שירותים המותאמים במיוחד בשבילו.
  • חברות תקשורת – בחברות אלה תהליך טיוב הנתונים הוא משמעותי מאין כמותו, שכן חברות אלה מטפלות במיליוני לקוחות באופן שוטף.

חברת מידע בע”מ מספקת למגוון גופים וחברות מובילות במשק שירותי טיוב נתונים, על מנת לעזור להם לנהל מאגר לקוחות באופן יעיל ומסודר, וכן להגדיל את קהל לקוחותיהם, ובכך להגדיל את רווחיהם.

 

נגישות