הקשר בין רשתות חברתיות לטיוב נתונים

עד לפני מספר שנים החברות השונות התקשו לאפיין את לקוחותיהן. אם הן רצו לפנות אך ורק לקהל יעד מסוים, המשימה הייתה לא פשוטה כלל, ודרשה לא מעט משאבים. אלא שכיום המצב שונה לגמרי.

בעזרתן של הרשתות החברתיות יכולים המפרסמים, אם הם מעוניינים בכך, להגיע אך ורק ללקוחות פוטנציאליים, כמו בשימוש בטיוב נתונים. לדוגמה, בעל עסק המעוניין שהפרסום שלו יגיע רק לנערים בני 16-18 הגרים באזור המרכז, בעלי תחום עניין מסוים, או למשל אישה בשנות ה-30 לחייה המתעניינת בלייף סטייל.

digitization-2170795_640

בעידן הנוכחי, כל אחד מאיתנו מחזיק בטלפון חכם, העוזר לגופים רבים לקבל מידע רב על אודותינו, כמו למשל יום ההולדת שלנו, פרסומות שבהן אנו צופים, אתרים שבהם אנו גולשים ומקומות שבהם אנו מבקרים. לכן, בעזרת המידע הזה, יכולות החברות להגיע בדיוק ללקוח המועדף עליהן, לדוגמה – גבר באזור גיל 50 מאזור ירושלים.

בשנים האחרונות, החברות הגדולות העוסקות במסחר אלקטרוני, דוגמת Amazon, Ebay, Ali-Express ועוד, הפכו את הרשת למרכז הפעילות העיקרי שלהן ולעומת זאת צמצמו את המכירות בחנויות השונות, שכן כיום יותר אנשים מעדיפים לעשות קניות ברשת, מבלי לעזוב את הספה בסלון, ולכן טיוב נתונים שבו הן עוקבות אחר הלקוחות שכבר ביצעו רכישה ואוספת עליהם מידע נוסף, חשוב עבורן עד מאוד. כיום גם חברות קטנות החלו ללכת בעקבות החברות הגדולות, אחרי שהבינו את החשיבות של טיוב נתונים. חברות אלו יכולות לדעת בדיוק מי קהל היעד שלהן ומכוונות את מוצריהן בהתאם.

מלבדן, חברות ביטוח, בנקים וחברות תקשורת עושות כבר שנים שימוש נרחב בטיוב נתונים, אשר בעזרתו הן יודעות בדיוק לאיזה לקוחות עליהם לפנות ועם איזו הצעה.

איך זה עובד?

טיוב נתונים מורכב למעשה מכמה אלגוריתמים שונים, המסדרים את המידע בצורות ודרכים שונות. ישנם אלגוריתמים אשר סורקים את הרשתות החברתיות השונות ודולים מהן מידע על לקוחות פוטנציאליים – מידע שעובר לחברות אשר עושות בו שימוש נרחב. לאחר מכן מצליבים את המידע ומאמתים אותו, ובסופו של דבר מתקבל התוצר הסופי – הכולל מידע רב ומפורט על לקוחות פוטנציאליים שונים.

חברת מידע בע”מ מספקת לחברות וגופים מובילים שירותי טיוב נתונים, זאת כדי לסייע להם לנהל מאגר לקוחות יעיל ומסודר, ולא פחות חשוב: להגדיל את קהל לקוחותיהם, ובכך להגדיל את הרווחים.

נגישות