כיצד טיוב נתונים יכול להועיל כלכלית לעסק שלכם?

טיוב נתונים

כל עסק מאופיין על פי מאגר מידע עסקי העומד לרשותו. במילים אחרות, טיוב נתונים יכול להביא במידה רבה להצלחתה של כל חברה ובכל תחום. לפיכך, על מנת להביא שיפור ביצועים מתמיד ותזרים בריא של לקוחות חדשים וכן כוח אדם איכותי (בתחומים הרלוונטיים), מומלץ לבצע תהליכים מתמידים של טיוב מידע. במקרים מסוימים בעלי בית עסק מסוים יכולים לטעון שתיקון טעויות מינורי אינו מצדיק את ההשקעה, הן מבחינת ממון והן מבחינת זמן ומשאבים אחרים, שהרי “טעות קטנה פה ושם אינה מזיקה כל כך”. עם זאת, בפועל מדובר במצב שעשוי להתפתח לכדור שלג, שבו טעות גוררת טעות ומאיטה את הגדלת מסד הלקוחות בטווח הארוך.

מהו למעשה טיוב נתונים?

טיוב נתוניםההליך של טיוב מידע הינו למעשה בדיקה מעמיקה של מאגר מידע עסקי המהווה את הבסיס לעסק שלכם. טיב מסד הנתונים משתנה בהתאם לתחום בו אתם פועלים, כיוון שבכל אחד מהתחומים יש מידע עסקי שונה באופיו הרלוונטי ומתאים ספציפית לתעשייה ולסביבת הפעילות. פעמים רבות מדובר במידע ספציפי לגבי לקוחות. דיוק במידע זה יכול להעלות את רמת המיקוד של קהל היעד עבור שירותים שונים ולהביא לאחוזי המרה גבוהים יותר, מה שיכול ליצור הכנסות מרשימות ביותר באופן מצטבר. מטרתו העיקרית של טיוב מידע הינה לאפשר לעסק שלכם לתפקד בצורה טובה יותר, על בסיס נתונים נכונים בכל מאת האחוזים וליצור בסיס איתן לעבודה עתידית ולהמשך התפתחות העסק.

יתרונות של מאגר מידע עסקי שעבר טיוב

מסד נתונים מדויק ומסודר מועיל בו-זמנית למספר מחלקות של כל בית עסק, ביניהן מחלקת מכירות, מחלקת ניהול קשרי לקוחות, מערכת שימור לקוחות וכו’. מידע מדויק ונכון מושג במהלך טיוב מידע באמצעות שימוש במספר דרכים:

  • טיוב מידע ממוחשב על בסיס אלגוריתמים מוגדרים בשפות תכנות כגון JavaScript או Visual Basic.
  • התחקות אחר שלבים שונים של הזנת המידע שבמהלכם יכלה ליפול טעות.
  • שיפור מאגר מידע עסקי ועדכונו באמצעות סקר טלפוני בין כל הלקוחות לווידוא פרטים אישיים ולהשלמתם.

הליכים של טיוב נתונים יכולים להיראות כ”עבודת נמלים”, אך ביצוע ממוקד ומדוקדק של משימה זו מבטיח דחיפה לעסק שלכם (ראה את שירות החברה כאן)

נגישות