למה כל בעל עסק צריך להשתמש בדיוור אלקטרוני?

טיוב נתונים באמצעות דיוור אלקטרוני

אחת מהשיטות הנפוצות ביותר בשמירה על קשר ישיר ורציף עם לקוחות הוא דיוור באמצעות מיילים. בתי עסק רבים משתמשים בשיטה זו כדי להציע ללקוחותיהם מוצרים או שירותים חדשים, וכך נשארים בתודעת הלקוחות לאורך זמן. יחד עם זאת, דואר אלקטרוני אשר לא נשלח באופן ממוקד ולא מציע הצעות רלוונטיות ללקוחות בית העסק, עתיד להפוך ל”ספאם” (ידוע גם כ’דואר זבל’), אז איך בכל זאת עושים זאת בצורה יעילה ואפקטיבית?

טיוב נתונים באמצעות דיוור אלקטרוני

טיוב נתונים באמצעות דיוור אלקטרוני

התשובה לשאלה זו נעוצה באופן שבו בית העסק עושה את תהליך טיוב הנתונים. כל בית עסק שמשתמש במערכת דיוור לשליחת מיילים צריך להגדיר באופן מדויק את קהל היעד ולהתאים לו בהתאם את המסרים הרצויים. הדבר הרע ביותר עבור חברה הוא לשלוח מייל תפוצה לכל הלקוחות ולהציע לכולם את כל השירותים שיש לבית העסק להציע.

למה כדאי לפנות ללקוחות במייל?

דיוור במדיה האלקטרונית היא בעלת יתרונות רבים. בית העסק יכול לפתוח קמפיין דיוור ולהציע ללקוחותיו מוצר חדש שהוא משיק, ולבסוף להוציא את הנתונים הרלוונטיים לו: אחוזי פתיחה, אחוזי צפייה, אחוזי עזיבה וכדומה. באמצעות נתונים אלה יכול בעל העסק לשפר או לשנות את שירותיו ומוצריו, ללמוד את התנהגות הלקוחות, ולהתאים את עצמו לקהל היעד וכך להשתפר כל הזמן.

הפעולה המיטבית ביותר היא לבצע טיוב נתונים יעיל וליצור מאגר מידע שיכלול את כל הלקוחות לפי פילוחים – כך יכול בית העסק להגדיל את אחוזי ההמרה וההצלחה של כל מייל, ויתרה מכך, כך יכול בית העסק להיות רלוונטי ולהקטין משמעותיתת בקשות של לקוחות להסירם מרשימת התפוצה.

כך למשל, חברת מידע בע”מ מספקת שירותים של דיוור במדיה אלקטרונית לאוניברסיטאות ולמוסדות לימוד שונים ברחבי הארץ. חברת מידע בע”מ מבצעת פילוח אוכלוסיות על בסיס תפקיד, וכך יכולים מוסדות הלימוד להציע לבעלי תפקידים בכירים במשק הישראלים הצעות לתואר שני (בהתאם לתפקיד) וקורסים רלוונטיים. פילוח זה נעשה באמצעות חברת מידע כנסים, אשר משתמשת בפרטי האורחים המעוניינים לקבל שירותי דיוור, ומציעה להם תכניות לימוד רלוונטיות ומותאמות לכל בעל תפקיד באופן אישי.

נגישות