מאגר מידע עסקי מתוקנן ותרומתו לעסק שלכם

מאגר המידע העסקי עומד בלב ליבו של העסק, מאפשר לו להתנהל בצורה תקינה ולשפר בכך את המאזנים שלו. הקמת המאגר כרוכה בלא מעט מאמצים וכך גם השימור שלו ועדכונו. הנחת היסוד שלכם צריכה להיות שבאמצעות טיוב נתונים אפשר להצעיד את העסק מספר צעדים קדימה, כפי שתראו מיד.

מילת המפתח: עדכניות

מאגר מידע עסקי כולל בתוכו לא מעט נתונים שצריכים להיות מלאים ועדכניים ככל האפשר. אפילו כשבונים את המאגר בפעם הראשונה, צריך לזכור folders-25133_640שדברים שונים בו צפויים להשתנות עם הזמן. הדוגמה המובהקת ביותר לכך היא מאגרי הלקוחות, שנכללים בכל תכנית של טיוב נתונים. הטיוב מאפשר לעבור על הנתונים של כל לקוח, לאמת אותם (למשל, באמצעות שיחת טלפון איתו) וכן לראות האם דבר מה השתנה בהם לאורך הזמן. חשבו למשל על בנקים שיכולים לראות מתי הילדים של הלקוחות שלהם הגיעו לגיל המאפשר להם פתיחת חשבון בנק, ועל הפנייה האפשרית אליהם בעקבות טיוב הנתונים שמספק את המידע הזה.

כדי שהעסק לא יקרוס תחת עומס המידע, המלצה מועילה היא לא להתפרש על פני מספר חזיתות אלא לפעול בחזית אחת. משמעות הדבר היא שכדאי מאוד לבנות מאגר מידע עסקי המאגד בתוכו הכל, וזאת להבדיל ממספר מאגרים “נישתיים” יותר. בדרך זו גדלה הנגישות למידע וקטנים הסיכויים שפרט מידע מסוים ייפול אל בין הכיסאות, ישבש את פעילות העסק ויביא לפגיעה תדמיתית או פיננסית בו.

שורה של יתרונות כלכליים

טיוב נתונים ויצירת מאגר מידע מקיף משפר את העסק בלא מעט מובנים. שיפור היעילות וההתנהלות שלו, יחד עם מניעת טעויות האנוש שמקורן במידע חסר או מבולגן, מביאים לכך שהעסק יכול לשפר את המאזנים הכספיים שלו בצורה ניכרת. כך העלויות הנדרשות עבור טיוב הנתונים יהיו זניחות פי כמה.

גם בבחינת הקשר בין העסק לבין הלקוחות שלו, עובדיו או הספקים שלו, הטיוב מציע מספר מעלות. הוא מאפשר לצד השני לדעת שהעסק מתעניין בו ומכיר אותו, מה שמשפר את תחושת שביעות הרצון. הלקוחות הרי אוהבים לקבל יחס האישי, שמבדיל עבור רבים מהם בין עסקים טובים יותר ופחות.

נגישות