מהן הטעויות הנפוצות והקריטיות ביותר בניהול מאגרי מידע?

מאגר מידע עסקי

די, זה חלף מן העולם. ניהול עצמי של מאגרי מידע עסקי התברר כנתיב מבלבל, מבלגן וחשוף לבעיות של הגנת פרטיות על פי חוק. אם פעם היינו צריכים לאסוף פרטים של לקוחות באופן פיזי (לדוגמה; תשאול ברחובות על ידי מילוי טפסים), הרי שהיום תהליך עצום ומסורבל זה נחסך מאיתנו, בעלי העסקים והחברות, שגם ככה עמוסים עד מעל הראש.

עדיין, גם בעולמנו המוצף מידע של היום, בעלי עסקים מסוימים בוחרים לנהל את המידע העסקי שלהם בעצמם ובדרך כלל, זו מתבררת כטעות קריטית. מצוין, הואלנו לאסוף מידע באופן עצמאי, אך מה לגבי תחזוקת המידע העסקי? מה עם הגנה כחוק על הפרטים העסקיים? מה לגבי שיטות דיוור ישיר – האם אותם בעלי עסקים מסוגלים לנהל פילוח שוק יעיל?

כנראה והתשובה, ברוב המקרים, תהיה שלילית לשאלות אלו.

איך מנהלים נכון מאגרים מידע?מאגר מידע עסקי

ברוב המקרים, ניהול מאגרי מידע עסקי זו התשובה. בניגוד לניהול מאגרי מידע עצמאים המנוהלים באופן חובבני (אל תפגעו, בכל זאת יש את מי העוסק בכך באופן מקצועי), ניהול נכון של מאגר מידע עסקי מאפשר ליצור פילוח שוק מיטבי על ידי איסוף הנתונים הרלוונטיים לכם, בעלי החברה.

בעלי עסקים הטועים ומנסים לשמר ולתחזק מידע עסקי לאורן זמן, מגלים כי זו משימה מאתגרת למדי ולעיתים קרובות, מידע משתנה, תפקידים בחברה משתנים, אנשים עוברים דירות ומחליפים מספרי טלפון וכו’.

כמו כל דבר אחר בחיים, יש את העוסקים בדבר ובכך הם המקצועניים – ניהול נכון ויעיל של מאגר מידע עסקי.

 

בנוסף לשלל ההתרחשויות הנוספות שלכם בעסק, באמת יש לכם זמן, אנרגיה וסבלנות להתעסק עם מידע, לאסוף אותו ולתחזק אותו?

בדיוק בשל כך, ניהול מאגר מידע עסקי קיים ומסיר מעל כתפיכם את ההתעסקות הזו של ניהול המידע.

הפלטפורמות של איסוף המידע נועדו לשמור עליו עדכני בכדי שאתם תוכלו לפנות בצורה ישירה וליצור תקשורת יעילה עם גורמים אחרים, לקוחות פוטנציאלים ועוד.

הצלחתם לאסוף בעצמכם מידע רב ולנהלו? כל הכבוד! עכשיו הגיע הזמן להעביר למקצוענים את השרביט והם ישפרו את פלאים את כל אשר הואלתם לאסוף לבד!

נגישות