טיוב מידע בארגונים

מאגר מידע עסקי מטויב עם פרטי לקוחות מעודכנים, מהווה את הבסיס הנחוץ . לכל ארגון השואף למצות את פוטנציאל לקוחותיו הן במטרה להגדיל מכירות והן במקסום הרווח.

מאגר מידע עסקי מטויב עם פרטי לקוחות מעודכנים, מהווה את הבסיס הנחוץ, לכל ארגון השואף למצות את פוטנציאל לקוחותיו הן במטרה להגדיל מכירות והן במקסום הרווח.

חברת מידע בע”מ מתמחה בתחום טיוב הנתונים ומאגרי המידע המפולחים ועם לקוחותיה ארגונים

ממגוון רחב של וורטיקלים כגון: הביטוח, הבנקאות, פיננסים, רכב, טלקום ועוד.

מה זה טיוב נתונים ואיך הוא תורם לארגון?טיוב מידע בארגונים

בכל ארגון עסקי, לאורך זמן מתבצעות תקלות המחייבות את רענון המידע ועדכנו.

תקלות אלה קורות הן כתוצאה מטעויות אנוש והן כתוצאה ממעבר מידע בין המערכות התפעוליות של החברה.

מטרתה של פעילות טיוב הנתונים – לייצר תמונת לקוח עדכנית עם פרטי קשר תקינים.

זהו השלב הראשון בדרך ליצירת תקשורת מבוססת מידע, המכוונת לפניה עם

המסר השיווקי הנכון, ללקוח הנכון בעיתוי המתאים. וחילופין להתאים את ההטבה הנכונה ללקוח הרלוונטי.

יצירת תשתית לקוחות עדכנית מאפשרת לארגון להכיר את לקוחותיו ולהבדיל בין הסגמנטים השונים.

אנו מתארים שלשה שלבים מרכזיים בתהליך טיוב,

איך מטפלים בהשבחה והעשרת נתונים:

1. טיפול טכני בנתוני קובץ הלקוחות – הפרדת שדות / תקנון / ניקוי בסיס הנתונים מרוויחים וסימונים מיותרים.

2. טיוב והשבחה – איתות / עדכון/ תיקון נתונים, שמות כתובות, סימון כפילויות, טיוב כתובות דוא”ל, העשרה בטלפונים עדכניים ועוד.

3. העשרת מידע – שילוב נתונים נוספים הקיימים על הלקוח כגון נתון עשירון הכנסה ע”פ הלמ”ס ועוד.

ביצוע השלבים הללו יאפשר הן חידוש הקשר עם לקוחות ותיקים, מנותקי קשר, “לידים שהשאירו פרטים חלקיים והן

למקסם את איכות הקשר עם הלקוחות הקיימים.
פרויקטי טיוב הנתונים שבוצעו ע”י חברת מידע בע”מ תרמו רבות להתנהלות שיווקית יעילה, לחיסכון כספי ויעילות תפעולית.

נגישות