טיוב נתונים – איך זה עובד?

יותר ויותר חברות, ארגונים ובעלי עסקים מבינים כי טיוב נתונים יכול לחסוך להם זמן רב ואף לקדם מוצרים ושירותים בהתאם לתובנות טיוב המידע. איך עובד התהליך ומה כדאי לדעת לפני שיוצאים לדרך?

שיחות טלמרקטינג לטיוב נתונים

הדרך הפשוטה ביותר לטיוב מידע היא באמצעות שיחות טלמרקטינג יזומות. מטרתה לעדכן את מאגר הנתונים הקיים באמצעות רשימת הלקוחות הפעילים בחברה או לקוחות פוטנציאליים. במהלך השיחה, יקליד הטלפן את כל המידע אל מערכת המידע או לטבלת הנתונים, בהתאם למידע המבוקש. גישה זו, מאפשרת הזנת הנתונים בזמן אמת וללא כל תלות בתוכנה חיצונית או מערכת אוטומטית. היתרון היחסי שלה הוא הערך המוסף המתקבל לטלפן במהלך השיחה, שאינו יכול לעבור דרך אלגוריתם או תוכנה מתקדמת.

טיוב מידע באמצעות אלגוריתמים מתקדמים

השימוש באלגוריתם מובנים יכול לעזור במקרים של מאגרי מידע הכוללים תקלות ושגיאות טכניות בהזנת הנתונים. האלגוריתם יכול לזהות את השגיאות ולהבין את הדפוס החוזר על עצמו שוב ושוב. בהתאם לזאת, טיוב נתונים יוכל להתבצע באופן מיידי, נקי משגיאות.

כלים מתקדמים להפרדת שדות נתונים

במקרים רבים, כאשר החברות מעוניינות לשמור ולייצא מספר שדות מידע, המערכת מציגה את כל המידע כשדה אחד ומקשה על המשתמש לעשות שימוש בשדות בודדים בלבד. מערכות טיוב נתונים מתקדמות יכולות לבצע הפרדת שדות הנתונים וכך לבצע טיוב נתונים לשימוש הלקוח.

נגישות