איך טיוב נתונים יציל לכם את העסק

מאגר מידע עסקי ובו פרטי הלקוחות הוא הבסיס לכל ארגון השואף למצות את הפוטנציאל הקיים בלקוחותיו ולראות רווח כתוצאה מפעילותיו. כדי לשפר את מאגר הנתונים של החברה אודות לקוחותיה, הקיימים והפוטנציאליים כאחד, מתבצע תהליך של טיוב מאגר ידע. השיפור בהם נדרש כאשר הנתונים אינם שלמים או מדויקים.

בתהליך זה נאסף מידע עדכני שמטרתו לסייע לבעל העסק בקבלת החלטות שיווקיות ובבניית תוכנית אסטרטגית בהתנהלות מול לקוחות. איכות נתונים ירודה פוגעת בקשר עם הלקוחות הקיימים ויותר בלקוחות הפוטנציאליים ואף עלול לגרום להפסדים כספיים של החברה. למשל: אם לקוח אחד רשום כ”טל” ולקוח אחר רשום כ”טליה”, הדבר יכול להוות בעיה ולהקשות על ההתנהלות מולם, לכן יש צורך בטיוב מידע – עבודה עם מערכת נתונים יעילה ואחידה.

מה עושים כדי לבצע טיוב נתונים ואיך זה מקדם את העסק?מידע בע"מ - טיוב נתונים

ראשית, כדי להתחיל עבודה יעילה עם מערכת נתונים אחידה יש לאתר את הנתונים השגויים והחסרים. במידה ויש מידע רב באשר לאותו נושא או לקוח על בעל העסק לוודא איזה מהנתונים נכון ולמחוק את השגויים. כך למשל, אפשר להשלים נתונים חסרים ע”י סריקת מסמכים אשר היו שמורים עד כה בקלסר ולרכז אותם במקום אחד. הדבר החשוב ביותר שיש להקפיד עליו הוא לאחד את כל המידע הרלוונטי ולרכז אותו במקום אחד כדי לקבל מקסימום פרטים על הנושא או הלקוח המבוקש.

באמצעות טיוב מידע איכותי החברה תוכל בין היתר: לשמור על קשר עם הלקוחות ברשתות החברתיות, לבצע פילוח ולנתח דו”חות בצורה מעמיקה ואיכותית, לתעד מסמכים ומהלכים באופן נוח ויעיל.

בין לקוחותיה של מידע בע”מ נמצאות חברות מובילות במשק הישראלי בתחומי התקשורת, הכלכלה, ההשקעות והביטוח, וכן חברות קטנות יותר. פעילות טיוב הנתונים בארגונים אלו חסכה להם זמן, כסף ותרמה רבות לפעילותם – והובילה אותם להצלחה.

נגישות