טיוב נתונים ללקוחות חדשים בעסק

שיווק נכון ואפקטיבי הוא שיווק מבוסס תוצאות. לכן, לפני שמתחילים לפרסם בשלטי חוצות ובמדיה המסורתית, כדאי לבדוק האם פרסום בדיגיטל יכול להיות אפקטיבי יותר עבור העסק שלכם.

 

טיוב נתונים ומאגרי מידע יכול לספק עבורכם תובנות מתקדמות אודות הלקוחות הקיימים של העסק שלכם. לכן, אם ברצונכם לבצע מחקר שוק עבור לקוחות חדשים או לנתח התנהגויות דומות של הלקוחות הקיימים בעסק, כדאי שתעשו זאת באופן מקצועי. בנוסף, חשוב גם להבין את המחנה המשותף שבין כל הלקוחות הפוטנציאלים של העסק שלכם אשר הביע עניין במוצר או השירות אותו אתם מפרסמים ולו סיכויי הרכישה הגבוהים ביותר.

טיוב נתונים לבניית מאגרי לקוחות פוטנציאלים

חברות טיוב הנתונים מספקות מידע מתקדם המתבסס על נתונים קיימים של העסק ותובנות מדידות וממוקדות יותר עבור הלקוחות הפוטנציאלים הרלוונטיים ביותר לעסק. איסוף המידע ועדכון מאגרי הנתונים מתבצע הן באמצעות סקרים טלפוניים ועד עדכון BIG DATA של העסק.

שירותי טיוב המידע יספקו עבורכם את כל הפרטים הקטנים והתובנות אודות הלקוחות הפוטנציאלים שלכם, כך שאתם תוכלו להגדיל את מספר המכירות בעסק שלכם.

 

איך זה עובד בפועל?

חברת טיוב הנתונים עושה שימוש במאגרי מידע קיימים באינטרנט ומצליבה בין נתונים קיימים אותם יספק בית העסק. בנוסף לבניית מאגרי המידע וה-BIG DATA באמצעות סקרים טלפוניים, תבנה החברה מאגרי מידע חדשים המסתמכים על הנתונים של הלקוחות הפוטנציאליים הרלוונטיים ביותר אל העסק.

החברה תשתמש בכלי ניתוח מתקדמים באמצעותם ניתן לבצע פילוחים מדידים של הלקוחות הפוטנציאלים והחמים ביותר על סמך אזור מגורים, גיל, מין, תחומי עניין וכו’.

לאחר איסוף המידע המלא הכולל פרטים רלוונטיים של קהל היעד, ניתן להסיק מסקנות בנוגע להרגלי הצריכה שלהם וכך גם לבצע מקצה שיפורים עבור המוצרים והשירותים הקיימים בעסק שלכם.

נגישות