טיוב נתונים

טיוב מאגרי מידע

איך להצליח מול הלקוחות שלך ?ולייעל את טיוב נתונים , מטרתו של כל בעל עסר הינה לשפר ולמטב נתונים ומידע עסקי רב שכבר נמצא במערכות המידע הקיימות בעסק
במקרה בו קייממות כפילויות של מידע, או  במקרה של נתונים  אשר לוקים בחסר, חברת מידע בע”מ מספקת שירותי טיוב נתונים  איכותיים וכן  את המענה של העלאת איכות המידע הקיים בחברה לגבי הלקוחות, הגורמים עמם משתפים פעולה ועוד.

מה קורה ללקוח שמקבל פרסום שאינו רלוונטי עבורו?

הרגע הזה בו אתם מקבלים הודעה לנייד והיא הודעת סרק ב”מיטבה”? פניות סרק רבות נשלחות בהמוניהן במהלך היום ורבים המקרים בהם אנחנו עשויים לקבל הודעה שבכלל אינה רלבנטית עבורנו. אם תוסיפו על זה את חותמת העסק שלכם, הרי שקיבלנו לקוח ממורמר ועצבני עלינו – החברה השולחת את המסרון.

מידע בע”מ מספקת שירות טיוב נתונים, אשר  נועד בדיוק לשם כך והוא בעצם משפר ומעלה את איכות המידע שאנו מחזיקים. כל זאת, על ידי עדכון שוטף ותחזוקה נכונה של המידע.

 

 למה טיוב נתונים נועד ?

לעבור על הרשומות הקיימות שלכם בעזרת זכוכית מגדלת, ולאתר בדיוק את אותן כפילויות שיוצרות לקוחות זועמים, קולגות עצבניים וכו’.

בעולמנו המתקדם, המידע שלנו עשוי להפיק תועלת רבה כאשר הוא מתורגם לשפות שונות ואנחנו עשויים לייצר לידים חדשים לגמרי ע”י כך שנפנה לשירותי טיוב נתונים, העוסקים בדיוק בכך – תרגום מידע עסקי לשפות אחרות. על ידי תרגום המידע העסקי שלנו, 

איך מבצעים טיוב נתונים ?

מידע בע”מ יודעת לפתוח צוהר חדש של פעילות עסקית בפינות אחרות בעולם הדיגיטלי והפיזי, תוך שאנחנו “מרימים” את העסק לגבהים חדשים. כל זאת, בזכות שימוש נכון במידע וניהול נכון של מאגרי מידע.

עבודת טיוב נתונים הינה עבודה על מערכות מרובות וצריך אשי מקצוע אמין ואיכותי לביצוע המשימה

 

טיוב נתונים   טיוב נתונים לעסקים

 

נגישות