שירותי טיוב נתונים שיחסכו לך כסף

יותר ויותר בעלי עסקים ומנהלי חברות מבינים כי הזמן שלהם הינו פקטור קריטי להצלחת העסק שלהם. כדי לייעל את זמן העבודה בעסק, יש לוודא כי כל מאגרי הנתונים של כלל הלקוחות, הספקים ונותני השירותים אכן עדכניים ורלוונטיים. 

אם הזמן שלכם באמת יקר לכם, ייתכן כי העובדים שלכם יבצעו את המטלות עבורכם. כמו כן, אין כל סיבה הגיונית לבזבז זמן רב על מאגרי מידע שאינם עדכניים ולגלות בסופו של יום כי התפוקה של העובדים שלכם אינה אופטימלית. אם גם אתם רוצים לדעת כיצד לחסוך בזמן העבודה שלכם ושל עובדי החברה ואף למכור יותר, תצטרכו לבצע טיוב מידע בעסק שלכם, כך שתוכלו לקבל תובנות אודות העסק והלקוחות שלכם.

טיוב מידע לשיפור איכות הנתונים בחברה

אם יש שני דברים שכל עסק היה רוצה לדעת אודות העסק שלו, אלו בוודאי היו קשורים בחיסכון בזמן עבודה ויצירת הכנסה גבוהה יותר. לשם כך, נדרשת עבודה מחקר נתונים מעמיקה אשר תספק עבורכם תובנות חדשות אודות העסק שלכם ומוצריו. בנוסף, תוכלו אולי לראשונה בחייכם לדעת מי הם הלקוחות האידיאלים שלכם, מה ומתי הם קונים הכי הרבה מכם. באמצעות מחקר הנתונים והמידע שתספק עבורכם מידע בע”מ, שירותי טיוב נתונים – תוכלו לדעת אילו מוצרים לשים בפרונט של העסק, ואילו מאחור. כך, באמצעות מחקר מקצועי ומקיף, יהיה באפשרותכם להגדיל, לעתים באופן משמעותי, את המכירות שביצעתם עד כה וגם לייעל את העבודה בחברה, כמו שתמיד רציתם.

באילו מקרים כדאי לפנות אל חברת טיוב נתונים?

  • אם אתם או העובדים שלכם ביצעתם שגיאות טכניות במאגר הנתונים, כגון הזנת מין הלקוח כנקבה במקום זכר. אומנם מדובר בשגיאת הקלדה פשוטה, אך זו יכולה לגרום לטעות קריטית שעשויה לפגוע בחישוב עלויות המס או אפילו במחיר הפסד של הלקוח.
  • מנהלי מפעלים וחנויות הנדרשים לנהל מלאי באמצעות תוכנות SAP, עלולים לגלות כי המלאי הכתוב במערכת אינו תואם למלאי המוצרים הקיימים בחנות המפעל וכך לגרום להפסדים כספיים הקשורים לזמן העבודה, ניהול המלאי והיקף המכירות.
  • עדכון רשומות ישנות ומידע על לקוחות כגון שם, מין, טלפון, מקום מגורים ועוד.
  • מחקר התנהגות צרכנים ותובנות לקוח – חברת טיוב המידע תספק עבורכם מידע אודות אופן הצריכה של לקוחות החברה ותצייר עבורכם תמונה ברורה יותר של המוצרים והשירותים המובילים בארגון, כמו גם הזדמנויות לקידום מוצרים ושירותים אחרים.
נגישות