כיצד משתמשות חברות הביטוח בטיוב מאגרי מידע?

טיוב מידע - מגמות וגורמי סיכון

טיוב מידע - מגמות וגורמי סיכון

 

חברות הביטוח בישראל מחזיקות מאגרי מידע על מאות אלפי לקוחות, וככאלה הן צריכות להתאים עצמן למגוון הלקוחות שהן משרתות. ככלל, טיוב נתונים בתחום הביטוח הינו הכרחי לתפקודה של החברה ולהצלחתה אל מול לקוחותיה.

חברות שונות בתחום הביטוח ביקשה מחברת מידע בע”מ לפלח עבורן את קהל היעד כדי להציע מוצרים מותאמים לקהלים שונים. עבור אותן חברות ניצב אתגר לא קטן, שכן הן צריכות להתאים את עצמן לקהלי היעד שלהן ולייצר עבורן מוצרים מתאימים.

איך מתאימים טיוב נתונים בתחום הביטוח?

על מנת לבצע טיוב מאגרי מידע באיכות גבוהה מידע בע”מ מבצעת פילוח של האוכלוסייה על פי משתנים רלוונטיים: גיל, עשירוני הכנסה, מיקום גאוגרפי ועוד. על מנת להתאים את המוצר שהחברה מעוניינת להציע ללקוחות פוטנציאליים. כך למשל, חברה המעוניינת למכור ביטוח בריאות תוכל לפנות למשפחות עם ילדים ולהציע להם שירותים מתאימים.

בעזרת מאגרי המידע חברות הביטוח יכולות להציע את המוצר לכל בית אב בישראל באופן מדויק, בהתאם לצרכים השונים של הלקוחות.

שמירה על קשר רציף עם הלקוח

בעזרת פילוח האוכלוסייה שמבצעת מידע בע”מ, יכולות חברות הביטוח לבצע פעילות מקיפה יותר על מנת לשמור על קשר רציף עם הלקוחות שלה באמצעות רימרקטינג.
חברות הביטוח יכולות להמשיך לעקוב אחרי לקוחותיהם בגוגל או בפייסבוק כדי להציע להם מוצרים מותאמים. בנוסף, מספקת מידע בע”מ שירותי שיווק ממוקד באינטרנט לאותן חברות, כדי לאתר במדויק את הלקוחות הפוטנציאליים.

לסיכום, מידע בע”מ מספקת ליווי והדרכה צמודה לכל אותן חברות ביטוח המעוניינות לפתח את מאגר הלקוחות ולהציע לקהלי היעד שלהם מוצרים שונים באמצעות שיווק ממוקד באינטרנט.

נגישות