מחקר
טווית נתוני משפחה / מעגלי קרבה מנתוני הלקוח
פעילות אנליטית המבוססת על חקר בסיס הנתונים:
יצירת סגמנטים והקמת פרופילי לקוח לצורך טיוב נתונים
הגדלת מכירות באמצעות שיווק ממוקד לקהל יעד פוטנציאלי
לקבוצת מידע לקוחות מהמובילים במשק וממליצים רבים שניתן לשוחח עמם בתחומים רבים כמו :
פיננסים, ביטוח ותחומים נוספים, להם בוצעו עבודות טיוב מידע על מליוני רשומות.
טיוב מידע והשבחת מאגרי מידע: תקנון כתובות, טלפונים נייחים, טלפונים ניידים
העשרת מידע: הוספת מאפיינים סוציו דמוגרפיים ללקוחות כגון עשירון הכנסה, מגזר, ועוד