מחקר מידע

שירותי מחקר מידע עבור ארגונים הם נחוצים מאי פעם. בעיקר מדובר במאגרי מידע המספקים נתונים על לקוחות, הרגלי קנייה שלהם, מוצרים מבוקשים, אסטרטגיות מכירה והצלחתן וכדומה. הלקוחות הם הנכס החשוב ביותר של כל עסק או ארגון ובמיוחד הלקוחות שנחשבים איכותיים (מבצעים רכישות רבות למשל).

מחקר התנהגות צרכנים שתחסוך לכם הרבה כסף

על מנת לנתח את התנהגות הלקוחות, ניתן לעשות שימוש במאגרי המידע ובנתונים המתווספים להם. במיוחד נכון הדבר כאשר מדובר בלקוחות חדשים. כל ארגון מעוניין להגדיל את קהל הלקוחות שלו, בנוסף לשימור הלקוחות הקיימים. על מנת לעשות זאת ניתן לפעול במספר דרכים, אחת מהן היא מחקר מידע. שירות זה מאפשר להגדיל את קהל הלקוחות החדשים והלקוחות הפוטנציאליים על ידי מציאת לקוחות דומים ללקוחות הקיימים (Lookalike). ולכן, כאשר ארגון מחפש לקוחות חדשים הדומים ללקוחותיו הקיימים, יש צורך בביצוע מחקר מידע על מאגרי מידע חיצוניים.
מאגרי מידע אלו יכולים לספק לארגון אפשרויות רבות ולהגיע למגוון רחב ביותר של לקוחות דומים ופוטנציאליים עבורו. היכולת להגדיר לקוחות דומים ולהשקיע בהם משאבים היא מצוינת, ויכולה להועיל מאוד על מנת להגדיל את העסק ואת היקף פעילותו.

מאמרים נוספים בנושא מחקר מידע :

22 באוגוסט 2017

הדרך הנכונה לבצע מחקר מידע לעסק שלכם

בשנים האחרונות המודעות למאגר מידע עסקי איכותי עלתה. יותר ויותר […]
27 ביוני 2017

להרחיב את מעגל הלקוחות בעזרת מחקר מידע

זה הרי ידוע: הדבר החשוב ביותר עבור עסק הם הלקוחות […]
13 באוקטובר 2015
ערך לקוח

איך לבצע מחקר מידע בצורה מקצועית?

כאשר ארגון מעונין לערוך מחקר מידע באופן מקצועי הוא זקוק לחברה מקצועית שתדע לנתב עבורו את הצרכים והמשאבים למקומות הנכונים.