טיוב נתונים – איך מסננים מידע ממיליוני משתמשים?

במקרים רבים, חברות פונות אל שירותים של טיוב נתונים בכדי לייעל, לשפר ולמטב נתונים ומידע עסקי רב שכבר נמצא במערכות המידע הקיימות בחברה. באם מדובר על כפילויות של מידע, או שמא מדובר במידע אשר לוקה בחסר, הרי ששירותי טיוב נתונים מספקים את המענה של העלאת איכות המידע הקיים בחברה לגבי הלקוחות, הגורמים עמם משתפים פעולה ועוד.

האם זה משונה או מרגיז?

הרגע הזה בו אתם מקבלים הודעה לנייד והיא הודעת סרק ב”מיטבה”? פניות סרק רבות נשלחות בהמוניהן במהלך היום ורבים המקרים בהם אנחנו עשויים לקבל הודעה שבכלל אינה רלבנטית עבורנו. אם תוסיפו על זה את חותמת העסק שלכם, הרי שקיבלנו לקוח ממורמר ועצבני עלינו – החברה השולחת את המסרון.

השירות של טיוב מידע ונתונים נועד בדיוק לשם כך והוא בעצם משפר ומעלה את איכות המידע שאנו מחזיקים. כל זאת, על ידי עדכון שוטף ותחזוקה נכונה של המידע.

 

מעבר לכך, ברישומים רבים נוצרות כפילויות וגורם מסוים עשוי לקבל מסרונים כפולים ופניות כפולות גם כן. טיוב נתונים נועד בכדי לעבור על הרשומות הקיימות שלכם בעזרת זכוכית מגדלת, ולאתר בדיוק את אותן כפילויות שיוצרות לקוחות זועמים, קולגות עצבניים וכו’.

בעולמנו העדכני והשוצף, המידע שלנו עשוי להפיק תועלת רבה כאשר הוא מתורגם לשפות שונות ואנחנו עשויים לייצר לידים חדשים לגמרי על ידי כך שנפנה לשירותי טיוב נתונים, העוסקים בדיוק בכך – תרגום מידע עסקי לשפות אחרות. על ידי תרגום המידע העסקי שלנו, אנו עשויים לפתוח צוהר חדש של פעילות עסקית בפינות אחרות בעולם הדיגיטלי והפיזי, תוך שאנחנו “מרימים” את העסק לגבהים חדשים. כל זאת, בזכות שימוש נכון במידע וניהול נכון של מאגרי מידע.

 

אל תחכו, טיוב מידע עסקי יכול לחולל פלאים בהתנהלות שלכם אל מול הקולגות והלקוחות שלכם, פנו אלינו עוד היום ואנו נתחיל במלאכת הייעול!

חברות רבות פונות לשירותי טיוב מידע, טיוב נתונים ומידע עסקי על מנת להפיק את התועלת המרבית מהמידע שלהם.

לפעמים, צריך רק כיוונון “קטן” של מקצוענים והמידע הקיים שלכם יהיה שווה זהב.

אל תישארו מאחור.

נגישות