תרומת טיוב נתונים עבור חברות בתחום הרכב

טיוב מידע עבור חברות רכב

טיוב מידע עבור חברות רכב

נניח שאתם חובבי מכוניות מסוג מסוים, ומגיעים ליבואנית הרכב שלכם אחת לכמה שנים כדי להצטייד בעוד מכונית או למשל, נניח שאתם מנהלי צי רכב בחברה גדולה ואתם מעוניינים לקבל מידע שוטף על כלי הרכב החדשים שיתאימו לחברה שלכם, במסגרת עסקאות ליסינג, כדי לאתר עסקאות משתלמות עבורכם. די ברור שמתוקף התחביב / העיסוק שלכם, תרצו לקבל מהחברה איתה אתם נמצאים בקשר, עדכונים תקופתיים או הזדמנויות שחבל לפספס.טיוב מידע עבור חברות רכב>
טיוב מידע עבור חברות רכבואם אתם בצד של חברת הרכב (בין אם יבואנית רכב או חברת ליסינג), דמיינו לעצמכם מצב אידאלי שבו המערכת מעדכנת אתכם על חתכים שונים של לקוחות שלהם תוכלו לבצע דיוור ישיר עם הזדמנויות עסקיות חמות, או הצעות שיווקיות על פי הרגלי הלקוחות שלכם – מהלכים שעשויים להניב לכם עסקאות נוספות. טיוב נתונים עשוי בהחלט לתת לכם את הפתרון לרצון זה.
טיוב נתונים הוא דרך מצוינת לתקנן את מאגרי המידע שלכם (ובמיוחד של הלקוחות והספקים שלכם) ובשלב מתקדם יותר להפיק ממאגר המידע שלכם עוד מסקנות והזדמנויות עסקיות. חברות הפועלות בתחום הרכב (ליסינג, השכרה או יבואניות רכב) יכולות בהחלט ליהנות מהיתרונות של שירות זה.

דוגמא ליתרונות עבור חברות אלה

  • הגדלת היקפי מכירות – למשל חברת ליסינג והשכרה יכולה לקבל נתונים על חודשים חמים שבהם מבוצעות השכרות רכב ולהציע מבצעים אטרקטיביים כדי להביא ליותר עסקאות.
  • חיסכון בזמן – אם אתם מעוניינים להציע הצעה שיווקית ללקוחות מסוימים שלכם על פי הרגלי הרכישה שלהם, או דגם חדש של יצרנית מסוימת, אתם תרצו בוודאי לשלוף את כל הלקוחות שכבר קנו רכב של אותה יצרנית ומאמינים בה. במקום לחפש באילו לקוחות מדובר, המערכת תבצע כריית מידע ממאגר הנתונים המתוקנן לאחר טיוב המידע ותצביע על המגמות החמות.
  • פרטי חיוב – לא מעט לקוחות, במיוחד בתחום הליסינג הפרטי, משתמשים בכרטיסי אשראי לצורך חיוב העסקה, בתשלומים רבים. ומה אם תוקף כרטיס האשראי פג או עומד לפוג? טיוב נתונים ברמה גבוהה צפוי לפתור את הבעיות מהסוג הזה.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

נגישות