הצורך בטיוב נתונים עבור בנקים
מועדוני לקוחות הפכו לפופולריים לאור העובדה כי עלות הבאת לקוחות חדשים יקרה פי כמה וכמה מעלות שימור לקוחות קיימים. בענפים מסוימים עלות הבאה של לקוח שנטש בהשוואה להבאת לקוח חדש, יכולה להיות גם יקרה אף יותר. המשמעות היא שהשקעה בבסיס הלקוחות הקיימים הארגון היא נכונה ורווחית לאורך זמן, אך מה קורה כאשר לא נשמרת איכות הנתונים במאגר הנתונים של מועדוני הלקוחות?
לפי הסטטיסטיקות, מועדוני לקוחות שמנוהלים בצורה שאינה מספקת, נסגרים לכל המאוחר לאחר שנה – שנתיים של פעילות. הסיבות לכך הן רבות ומגוונות:
בשוק תחרותי כמו בימים אלה, הביטוי “לקוח נאמן” לא קיים עוד. לקוחות יעברו ממועדון למועדון ע”פ ההצעות וההטבות שיקבלו, והתוצאה היא שהנאמנות למותג יורדת, לכן חשוב להשקיע בתהליך של טיוב נתונים שישמור על הלקוחות נאמנים לעסק שלכם.