היתרונות הרבים של טיוב נתונים לארגונים

טיוב מאגרי מידע (תמונה: cooldesign)

טיוב מאגרי מידע (תמונה: cooldesign)

“למה אני בכלל צריך טיוב מידע? מה זה יעזור לי?” – בתהיות אלה מצד בעלי חברות ועסקים, ניתן להיתקל לא פעם, אך למען האמת, כל ארגון המעוניין להצליח לנהל את לקוחותיו כראוי, זקוק לטיוב מידע, וגם אם מספר הלקוחות מצומצם כרגע, בטווח הארוך הוא יגדל ויהיה צורך לארגן אותו בצורה טובה ונכונה. טיוב מידע הוא מהלך שלעתים נדרש בארגונים ולו תועלות רבות. על היתרונות הרבים במהלך זה, בשורות הבאות.

תחזוקת בסיס הנתונים שלכם

יתרון מרכזי בביצוע טיוב נתונים הוא היכולת לתחזק את בסיס הנתונים שלכם טוב יותר, וכמו כן האפשרות לערוך ניתוח של המידע הקיים בצורה מדויקת ואיכותית יותר. הטיוב יסייע לכם לשפר את הגישה לבסיס הנתונים ולפשט תהליכים שבעבר נראו לכם מורכבים, אך ייראו פשוטים ביותר לאחר מכן.

רווח גדול יותר לארגון

טיוב מאגרי מידע (תמונה: cooldesign)

טיוב מאגרי מידע (תמונה: cooldesign)

דמיינו לכם מצב שבו אתם שולחים עדכון חשוב לכל 2,500 הרשומות המצויות בתוך מאגר מידע עסקי שברשותכם. עלות הדפסת העדכון, המעטפות והבולים מגיעה לאלפי שקלים ולכן חשוב לדייק בכתובות של כל לקוח במאגר המידע העסקי שלכם. במצב שבו לא נעשה טיוב נתונים, ייתכנו רשומות כפולות או רשומות שכתובתן לא מעודכנת, מה שעלול לגרום לכם לשלוח שני עדכונים לאותו לקוח ו/או להחזיר אליכם מאות מכתבים בשל כתובת שגויה.

כמובן שאותו הדבר נאמר לגבי הודעות דיוור ישיר ב-SMS, עם מספרי טלפון שעלולים להתברר כשגויים. מלבד זאת, כאשר מבוצע טיוב מאגרי מידע, ניתן לאתר לקוחות שנחשבו מנותקי קשר ולמשוך אותם בחזרה להתעניין בארגון. הדבר, מטבע הדברים, עשוי להיות שווה לא מעט.

חיזוק הקשרים מול הלקוחות

כל ארגון יודע מה החשיבות של קשר טוב עם הלקוח: הארגון יכול להציע שירותים ו/או מוצרים חדשים, לעניין את הלקוח לבצע עסקאות ובחידושים שונים, ואילו הלקוח מרגיש ש’יש מי שחושב’ עליו. מבחינת כל ארגון, מדובר ב-Win Win Situation שמאפשר למקד את הפנייה לכל לקוח ולקוח על פי מאפייניו הייחודיים, להפחית את מספר הפניות השגויות או הפניות הלא מותאמות ללקוח וכו’.

לסיכום

כפי שניתן להבין, ישנם יתרונות רבים לטיוב נתונים מוצלח. חברת מידע בע”מ מודעת לחשיבותו של הליך זה ולכיוונים החדשים אליהם ניתן להיפתח בכל הנוגע לאסטרטגיה בהתנהלות מול הלקוחות. בין לקוחות החברה ניתן למצוא חברות מובילות בתחומים שונים, כמו תקשורת, ביטוח, בנקאות והשקעות – שכבר נהנות ממאגרי מידע עסקיים מטויבים המביאים לחיסכון בכסף, זמן וכוח אדם.

נגישות