התרומה של טיוב נתונים לקשר שלכם עם הלקוחות

מאגר מידע עסקי

מאגר מידע עסקירבות כבר דובר על מהפכת ה-Big Data, לפיה מאגרי המידע הופכים להיות אוניברסליים יותר, להכיל יותר ויותר נתונים ממקורות שונים ובכמויות עצומות. ביטוי זה הוא פועל יוצא של טיוב נתונים איכותי המבוצע בכלים מתקדמים ומטרתו לתקנן וליצור מאגר מידע גדול ומקיף ככל שניתן עבור ארגונים גדולים וקטנים כאחד.

טיוב נתונים טוב ואיכותי המבוצע באופן יסודי ומאחד מאגרי מידע רבים, הוא כזה היוצר מאגר מידע עסקי אופטימלי שממנו ניתן לבצע פעולות רבות, כמו הגדלת קהל הלקוחות בארגון, התאמת מבצעים לקהל יעד מתאים, ארגון אירועים לקהלים מסוימים ועוד. הנה כמה דוגמאות לחיזוק הקשר עם הלקוחות בארגונים, שנוצר כתוצאה מניצול מקסימלי של מאגר המידע העסקי:

  • שליחת דוא”ל – אם אתם מפרסמים ניוזלטרים ברשימות תפוצה גדולות, בוודאי תשמחו לדעת שאלו מגיעים ליעדם והסיכוי שהם נקראים גדול. טיוב נתונים טוב יגדיל את הסיכוי שכתובות המיילים עדכניות ופעילות. כמו כן, באמצעות שיטות מתקדמות ניתן לדוור מסרים מסוימים לקהל מסוים בעל מאפיינים ספציפיים, וזאת בהנחה שמאגר מידע עסקי מכיל נתונים אמיתיים ונכונים.
  • שמירה על קשר ברשתות חברתיות – לא מעט מותגים יוצרים את הקשר הראשוני ואף מקיימים אינטראקציה עם הלקוחות שלהם, באמצעות הרשתות החברתיות. פנייה שכזו גורמת ללקוח להרגיש ‘מיוחד’, שיש מישהו ש’חושב’ עליו ופונה אליו אישית. דבר זה, יוצר מחויבות גדולה יותר אצל הלקוח.
  • פילוח ודו”חות טובים יותר – מי לא היה רוצה להביט במאגר מידע עסקי השייך לארגון שלו, לקבל חתכים מדויקים, פילוחים ומגמות, ובסופו של דבר לגזור מהם אסטרטגיית פעולה או לקבל החלטות מושכלות? כאשר טיוב נתונים מבוצע כמו שצריך, גם הדו”חות הפנימיים יאפשרו לכם לקבל תמונה מלאה יותר ולשפר באמצעותה את הקשר עם הלקוחות שלכם.
  • תיעוד תאריכים, מסמכים ומהלכים – חשבו על כך שכאשר לקוח שלכם פונה אליכם, תוכלו להעלות בפניו נתונים שהוא בעצמו שכח, ומונחים לפניכם בלחיצת כפתור. לדוגמא: מסמכים, תשלומים שהעביר, רכישות שביצע, הטבות שקיבל וכדומה. הדבר מראה רצינות גדולה בעיני הלקוח והוא צפוי להרגיש שהוא נמצא במקום הנכון. מלבד הרגשת הלקוח, הדבר יחסוך לכם זמן יקר בשליפת הנתונים, ששווה ללא מעט כסף.
נגישות