ארגון מידע נכון והקשר שלו לפוטנציאל עסקי לחברה

ארגון המידע חשוב מאוד לכל ארגון!

ארגון המידע חשוב מאוד לכל ארגון!

ארגון המידע חשוב מאוד לכל ארגון!

ארגון המידע חשוב מאוד לכל ארגון!

עמוק בתוך המאה ה-21, לכל בדל מידע ישנו ערך, ובמיוחד אם מדובר בתחום העסקי: מדובר הן בפרטי אינפורמציה על לקוחות ארגון מסוים והן בנתונים על פעילות של חברה לאורך שנים. קיימת השפעה ישירה בין יכולתם של מנהלים לנתח פעילויות שנעשו בעבר ותכנון ההתנהלות העתידית בארגון – לבין היכולת לאסוף מידע ולשמר אותו. חשוב עוד יותר למיין ולנהל את מאגר המידע העסקי הנאסף.

קיים כאמור קשר בין מימושו של פוטנציאל עסקי לבין ארגון מידע טוב ואנחנו יכולים לראות זאת בכל היבט בחיינו, לא רק בתחום העסקי. כל התפתחות המין האנושי תלוי ביכולות שלנו לארגן את המידע שצברנו עם השנים וליישם אותו בכל נקודת זמן חשובה.

לנהל את קשרי הלקוחות

קיימות מחלקות שכל ניהולן מושתת על ארגון מידע וביצוע שימוש נכון בו. אלה מחלקות אותן כולנו מכירים בשמן: “מחלקות קשרי לקוחות”. באותו אופן פועלות גם מחלקות שימור הלקוחות בארגונים – מתוך הבנה שהלקוח הוא ליבתו של כל עסק.

[dt_gap height=”15″]

גם אם לחברה מסוימת יש מוצר נפלא, רמת שירות גבוהה ביותר ותקציבים אדירים, כאשר אין לקוחות שירכשו את המוצר ויבצעו בו שימוש, העסק יקרוס. משימה קשה ויקרה במיוחד היא כמובן גיוס של לקוח חדש, וזו הסיבה שלא מעט משאבים מוקצים לשימור כל לקוח, מהיום שבו הוא מצטרף לקהל הלקוחות.

לשמר את הלקוח

לאורך זמן, חברות שונות אוספות מידע על לקוחותיהן. שימור לקוחות מושתת על המידע הנאסף. ישנם נתונים יבשים, העדפות של הלקוח, התנהלות שלו ופרמטרים נוספים – כולם נותנים לנו אפשרות לבנות פרופיל לכל לקוח ולהתאים דרך התנהלות עימו. השימור מבוצע על ידי קיום מערכת יחסים טובה בין הלקוח לבין הארגון. כך תיווצר מחויבות שתלך ותתחזק עם הזמן. כשהתחרות רק הולכת וגוברת בין חברות שונות, ערך המחויבות מקבל חשיבות עליונה.

כאשר נאסף מידע על לקוח על ידי ארגונים, אלו יוכלו לתת לו שירות טוב יותר, תשומת לב לדברים החשובים לו, יעניקו לו תחושה של חשיבות – וכמובן לספק לו מוצרים ושירות המותאמים עבורו. זהו מיצוי מיטבי של פוטנציאל עסקי בארגון.

נגישות