טיוב נתונים וההשפעה על רשימת התפוצה בארגון

טיוב מידע ברשימת התפוצה (תמונה: Goldy)

טיוב מידע ברשימת התפוצה (תמונה: Goldy)

עסקים רבים וחברות, גם אם אינן גדולות, הם בעלי מאגר מידע עסקי המכיל רשומות רבות של לקוחות, סטטוס של אותם לקוחות וכמובן פרטי קשר, כגון מיילים, טלפונים וכתובות פיזיות. מאגר המידע העסקי מתעדכן כמעט בכל יום, עם כניסתו של לקוח חדש, או עדכון רשומה של לקוח שהתעניין במוצרים ו/או בשירותים של החברה.

טיוב מידע ברשימת התפוצה (תמונה: Goldy)

טיוב מידע ברשימת התפוצה (תמונה: Goldy)

כפי שבוודאי אתם עצמכם, כלקוחות של חברות רבות יודעים, חלק מפעולות השיווק כולל גם שיווק ממוקד לקוח. מטרתו של שיווק זה היא ליצור הנעה לפעולה של הלקוחות על פי חתכים שונים שלהם: גיל, אזור מגורים וכדומה. מעבר לקופירייטינג איכותי בשיווק לרשימת התפוצה שלכם, מבצעים משתלמים ויצירת עניין מתבקשת, יש צורך שתחזיקו ברשימת תפוצה מעודכנת, שממנה ניתן לגזור חתכים רבים ולשווק את המסרים שלכם בדיוק לקהל היעד שלכם. ולא פחות חשוב מכך – תוכלו להיות רגועים שהמסרים הללו מגיעים ליעדם.

כדי שכל מאגר מידע עסקי יהיה מעודכן ויביא לשליחת מסרים לרשימת התפוצה באופן אפקטיבי, יש לוודא כי מבוצע טיוב נתונים באופן שוטף למאגר המידע. באופן זה, ניתן להיות בטוחים שהתכנים השיווקיים שלכם וההצעות לעסקאות יגיעו ליעד שהם צריכים להגיע אליו – במקום להשקיע באפיקי פרסום אחרים שפונים לקהל יעד שאיננו רלוונטי אליכם.

מהו טיוב נתונים ברשימת תפוצה?

כאשר מדברים על טיוב מידע, הכוונה היא לעדכן את הרשומות באופן יומיומי על ידי בדיקת אמיתות הנתונים מול מפעילי התקשורת (למשל כדי להשיג מספרי טלפון) או מול הלקוחות עצמם (למשל כדי להתעדכן לגבי סטטוס משפחתי שלהם או מאפיינים נוספים).

באמצעות טיוב נתונים איכותי ניתן להגיע למאגר מידע עשיר המכיל הרבה מעבר לעוד רשומה בסיסית, הכוללת שם מלא, כתובת, טלפון, מין, גיל ומייל. המידע העשיר נבדק באופן תמידי ומתוקנן כך שרשימת התפוצה שלכם תהיה עדכנית ומאומתת.

נגישות