אילו גופים עשויים להזדקק לטיוב מאגרי מידע?

מידע בע"מ

לכל ארגון בעל לקוחות, קיים מאגר מידע עסקי המהווה את הבסיס העיקרי של העסק. טיפול טוב ונכון בלקוחות הארגון יעניק להם תחושת מחויבות לבצע עסקאות ולהמשיך להיות חלק מהארגון בטווח הארוך. הארגונים מצידם, מעוניינים למצות את הפוטנציאל הקיים במאגר המידע העסקי שלהם ולהשיא רווחים מכך. כיום ישנם ארגונים שמשתמשים בכמה מאגרי מידע שאינם חופפים אלו לאלו ואינם מעודכנים דיו.

 

הפתרון למצב זה הוא ביצוע טיוב נתונים ומאגרי מידע. הכוונה היא לאחד את כל מאגרי המידע הקיימים, לתקנן אותם, להעשיר ולהשביח אותם, הכל על מנת שהארגון יוכל להפיק את המרב ממאגר מידע עסקי שברשותו והלקוח יוכל ליהנות ממקסימום שירות. טיוב נתונים עשוי להביא לשינויי אסטרטגיה בהתנהלות מול לקוחות בעקבות מסקנות ותובנות שיתקבלו ממנו. משירות זה יכולות להרוויח חברות רבות, בתחומים שונים.

המאפיין העיקרי שחוזר על עצמו בכל ארגון בהקשר של טיוב מידע, הוא פרטי התקשרות מדויקים, נכונים ובעיקר מעודכנים. הדבר נכון בכל ארגון, קטן כגדול, בהתנהלות השוטפת מול הלקוחות: יצירת קשר איתם, שליחת עדכונים במייל או בדואר ועוד.

להלן מספר תחומים עיקריים שבהם עוסקות חברות במשק, שחברת מידע בע”מ מעניקה להן שירותים:שימור לקוחות בעזרת טיוב מידע

בנקים – באמצעות טיוב מאגרי מידע יהיה ניתן לראות לגבי כל לקוח ההיסטוריה שלו בבנק. כמו כן, מידע על קרוביו של הלקוח יאפשר פנייה יזומה אליהם על מנת לצרפם לבנק. חשיבות עליונה קיימת גם לשינוי סטטוס של הלקוח (למשל: לקוח שעומד להתגייס, ואז ניתן להציע לו חשבון חיילים).

חברות ביטוח – חברות אלה יכולות להפיק לא מעט מהליך טיוב מידע. כך למשל, הן יוכלו לדעת מה ההיסטוריה הרפואית של המבוטח, להתאים חבילות ביטוח חדשות או לעדכן חבילות ביטוח חדשות, לקבל מידע מקופת החולים של המבוטח וכדומה.

חברות תקשורת – מדובר בחברות המטפלות במיליוני לקוחות באופן שוטף, הזקוקות לשירותי טיוב נתונים קבוע. למשל: הפניות שביצע הלקוח, פוטנציאל הרווחיות, נתונים שיסייעו בשימור הלקוחות וכדומה.

תחומים נוספים – חברתנו מספקת את שירותיה לחברות נוספות במשק, למשל: בתי השקעות, חברות אשראי, חברות רכב וארגונים מתחומים מגוונים אחרים.

השירותים הללו עוזרים לנו להבין יותר את ערך הלקוח וכיצד נוכל לפעול מולו.

נגישות