הקשר בין רשתות חברתיות לטיוב נתונים
עד לפני מספר שנים החברות השונות התקשו לאפיין את לקוחותיהן. אם הן רצו לפנות אך ורק לקהל יעד מסוים, המשימה הייתה לא פשוטה כלל, ודרשה לא מעט משאבים. אלא שכיום המצב שונה לגמרי.
לפרטים נוספיםעד לפני מספר שנים החברות השונות התקשו לאפיין את לקוחותיהן. אם הן רצו לפנות אך ורק לקהל יעד מסוים, המשימה הייתה לא פשוטה כלל, ודרשה לא מעט משאבים. אלא שכיום המצב שונה לגמרי.
אחת מהשיטות הנפוצות ביותר בשמירה על קשר ישיר ורציף עם לקוחות הוא דיוור באמצעות מיילים. בתי עסק רבים משתמשים בשיטה זו כדי להציע ללקוחותיהם מוצרים או שירותים חדשים, וכך נשארים בתודעת הלקוחות לאורך זמן. יחד עם זאת, דואר אלקטרוני אשר לא נשלח באופן ממוקד ולא מציע הצעות רלוונטיות ללקוחות בית העסק, עתיד להפוך ל"ספאם" (ידוע…
לפרטים נוספיםכל ארגון המנהל לקוחות, מנהל מאגר מידע עסקי המהווה את הבסיס העיקרי של העסק. הארגונים והחברות במשק מעוניינות למצות את הפוטנציאל הקיים במאגר הנתונים העסקי המצוי בידם כדי לשמר את לקוחותיהם, וכדי למשוך אליהם חדשים. הפתרון למצב זה, הוא כמובן טיוב נתונים יעיל. במילים אחרות, איחוד כל מאגרי הנתונים הקיימים בחברה והעשרתם, כדי שהחברה תוכל…
לפרטים נוספיםגופים גדולים במשק, שמנהלים אלפי לקוחות באופן שוטף זקוקים למערכת יעילה וטובה שתעזור להם לנהל את הלקוחות שלהם בצורה מיטבית. לא כל שכן כשמדובר בבנקים – גופים שמנהלים באופן שוטף ותדיר מאות אלפי לקוחות. ללא מאגר נתונים יעיל ומקצועי, בנקים לא יוכלו לשמור על הלקוחות שלהם ויתרה מכך, הסיכוי לאבד לקוחות קיימים ופוטנציאליים גדול. לקוחות בנקים…
לפרטים נוספיםטיוב נתונים נתפס כתהליך חדשני, של השנים האחרונות, וככזה קשה לעיתים להגיע לקהל יעד מבוגר בגיל השלישי. אחת החברות המפעילות דיור מוגן לגיל השלישי, הצליחה לצלוח את השיטה והגדילה את קהל לקוחותיה בעזרת תהליך יעיל ואיכותי של טיוב נתונים, בליווי מידע בע"מ. חברה המפעילה דיור מוגן לגיל השלישי ביקשה לפנות לקהל היעד כדי לשווק להם חיים נוחים…
לפרטים נוספיםעידן הרשתות החברתיות שינה את פני המשחק בכל הקשור לתקשורת בין אישית, ובפרט ביחסים בין עסקים ללקוחות שלהם. מעל 4 מיליון משתמשים ישראלים נמצאים היום בפייסבוק באופן יום יומי, ויותר מ-30% מהישראלים גולשים ברשת כ-5 שעות ביום. ברשתות החברתיות כל אדם משתף פוסטים, עושה לייק לבית העסק האהוב עליו ומפיץ את דעותיו והעדפותיו לכל עבר.…
לפרטים נוספיםמועדוני לקוחות הפכו לפופולריים לאור העובדה כי עלות הבאת לקוחות חדשים יקרה פי כמה וכמה מעלות שימור לקוחות קיימים. בענפים מסוימים עלות הבאה של לקוח שנטש בהשוואה להבאת לקוח חדש, יכולה להיות גם יקרה אף יותר. המשמעות היא שהשקעה בבסיס הלקוחות הקיימים הארגון היא נכונה ורווחית לאורך זמן, אך מה קורה כאשר לא נשמרת איכות…
לפרטים נוספיםכשמדובר בהשקעה בנדל"ן או לחלופין, בקניית בית למגורים, המושג "ידע שווה כוח" הוא משמעותי ביותר גם עבור חברות הנדל"ן, שכן טיוב נתונים על לקוחות החברה יכול להביא להשקעות נוספות של הלקוח בנדל"ן ובנכסים נוספים שהחברה מציעה. בתחום הנדל"ן, טיוב הנתונים הוא חשוב מאין כמותו, שכן ברגע שלחברת נדל"ן יש מאגר נתונים אחיד עם כל פרטי הלקוחות שלה…
לפרטים נוספיםלכל בעל עסק קיים מאגר מידע עסקי, בתוכו נשמרים על פרטי הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים של הארגון. תהליך של טיוב נתונים הינו תהליך המתבצע בתוך מאגר הנתונים של החברה, אשר מאגד במקום אחד את כל המידע העדכני של כלל הלקוחות כדי לסייע לבעל העסק לבנות תכנית שיווקית מוצלחת. תהליך טיוב הנתונים כולל מספר שלבים חשובים, אותם…
לפרטים נוספיםמאגר מידע עסקי ובו פרטי הלקוחות הוא הבסיס לכל הארגון השואף למצות את הפוטנציאל הקיים בלקוחותיו ולראות רווח כתוצאה מפעילותיו. כדי לשפר את מאגר הנתונים של החברה אודות לקוחותיה, הקיימים והפוטנציאליים כאחד, מתבצע תהליך של טיוב מאגר ידע. השיפור בהם נדרש כאשר הנתונים אינם שלמים או מדויקים.
לפרטים נוספים